به دنبال انسداد اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی نیستیم
نماینده مردم دشتستان در مجلس:

به دنبال انسداد اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی نیستیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: ما به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی هستیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: از روز گذشته بعد از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون، فضاسازی سنگینی علیه مجلس، کمیسیون و نمایندگان شکل گرفت و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد: اولاً به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون به دنبال محدودیت آزادی های مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیست، همچنین این طرح مطلقاً به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست، بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

وی افزود: مجلس و کمیسیون آماده شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، در حال حاضر کلیات این طرح تصویب شده است و جزئیات آن با یک خرد جمعی تصویب خواهد شد. در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهیم که راجع به افت کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر چاره اندیشی جدی کند.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha