۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران واجد شرایط تهران

واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران واجد شرایط تهران

با پیگیری‌های رئیس کل و رئیس هیات مدیره نظام پرستاری تهران، مقرر شد، با همکاری بنیاد مسکن تهران تعداد ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران مدافع سلامت واجد شرایط استان تهران واگذار شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری و آقای امین کوهساریان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با مسؤولان بنیاد مسکن استان تهران انجام شد و در توافقی مقرر شد در جهت پاسداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت، تعداد ۱۱۰ آپارتمان در حال ساخت در شهرهای دماوند، پردیس، شهر ری، شهرک گلدسته اسلامشهر، شهریار و محله پونک تهران به پرستاران مدافع سلامت واگذار شود.

بر اساس این توافق تعداد ۱۰ واحد مسکونی به مساحت ۱۳۰ تا ۱۴۰ مترمربع در طرح دماوند سپهر دو، ۱۰ واحد مسکونی ۹۰ و ۱۰۰ مترمربعی در طرح دماوند سپهر سه، ۲۰ واحد مسکونی به مساحت ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع در طرح شهریار، ۲۰ واحد مسکونی ۸۰ و ۹۰ مترمربعی در طرح شهرری، ۲۰ واحد مسکونی ۱۲۰ تا ۱۳۰ مترمربعی در طرح پردیس، ۱۰ واحد مسکونی ۱۲۸ تا ۱۶۴ مترمربعی در طرح پونک (خیابان عدل) تهران و ۲۰ واحد مسکونی ۵۰ تا ۸۰ مترمربعی در طرح گلدسته اسلام شهر به پرستاران واجد شرایط مدافع سلامت واگذار می‌شود.

واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران واجد شرایط تهران

بدین منظور سامانه‌ای برای ثبت نام مسکن پرستاران استان تهران طراحی شده است که متقاضیان می‌توانند با ورود به این سامانه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند تا پس از بررسی و مطابقت با اولویت‌های مورد نظر نظام پرستاری، افراد منتخب به بنیاد مسکن تهران معرفی شوند. معرفی شدگان باید در مرحله اول ۳۵ درصد از قیمت واحد مسکونی را به بنیاد پرداخت می‌کنند.

مهلت ثبت نام در سامانه، چهارم تا هشتم اسفند و لینک ثبت نام مسکن پرستاران واجد شرایط تهران maskan.tkns.ir است.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha