۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
خانه تکانی دم عیدی استانداری البرز| رونمایی از ۹ انتصاب در یک روز
طی احکامی جداگانه انجام شد؛

خانه تکانی دم عیدی استانداری البرز| رونمایی از ۹ انتصاب در یک روز

کرج- طی احکامی جداگانه توسط وزیر کشور و استاندار البرز ۹ سرپرست و معاون در استانداری البرز منصوب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز با حکم استاندار البرز «کاوه حدادپور» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد.

مجتبی عبداللهی با اهدای لوحی از زحمات «علی نیازی» معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری قدردانی کرد.

عبداللهی با صدور حکمی دیگر«هامان حسینی» را بعنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز منصوب کرد.

استاندار البرز «ابوالفضل فانی» را نیز بعنوان مشاور استاندار در امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز منصوب کرد.

در حکمی دیگر توسط استاندار البرز «مهرداد قهرمانی» بعنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری البرز تعیین شد. «علی حاجی کاظم» نیز بعنوان مشاور ویژه استاندار در امور زندان ها منصوب شد.

با حکم دیگر استاندار البرز «محمدجواد کاظمینی» هم بعنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز منصوب و از زحمات «نادر بیننده» مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تقدیر شد.

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی استانداری البرز، «محمدرضا غلامی» نیز بعنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز منصوب شد. در لیست انتصابات استانداری البرز «حجت اله رازانی» نیز بعنوان مدیرکل حراست استانداری البرز تعیین شد.

همچنین با حکم وزیر کشور «امیر جاوید پور» بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز منصوب شد.

با انتصابات جدید در استانداری البرز حال باید منتظر بود و دید آیا تغییرات به همین مناصب محدود خواهد شد یا دامنه آن گسترده تر بوده و مدیران کل ادارات را هم در بر خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۳۶٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha