۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
برخی از اقدامات در حذف ارز ترجیحی، صرفا بازی با کلمات است| خطر آسیب دیدگی واحدهای تولیدی جدی است
عضو کمیسیون صنایع در گفتگو با بازار:

برخی از اقدامات در حذف ارز ترجیحی، صرفا بازی با کلمات است| خطر آسیب دیدگی واحدهای تولیدی جدی است

بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخی از اقدامات در راستای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها بازی با کلمات است چرا که ما منتظر یک اقدام عملی از سوی دولت هستیم.

بهزاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس و تبعات این مسئله اظهار داشت: ما در رابطه با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کنار مردم هستیم و نگرانی به جایی در این بخش وجود دارد و این نگرانی‌ها به ما منتقل شده است.

وی تأکید کرد: ما هنوز به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و رضایت نداده ایم چرا که دولت در این زمینه برنامه شفافی را ارائه نکرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که حذف تنها یک کلمه است، اما به همین راحتی نمی‌توان اقدامات را به جلو برد.

رحیمی اظهار داشت: برخی از اقدامات در راستای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی دولت تنها بازی با کلمات است چرا که ما منتظر یک اقدام عملی از سوی دولت هستیم تا جلوی تبعاتی که این مسئله خواهد داشت، گرفته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: باید مشخص شود دولت چه برنامه‌ای برای پرداخت یارانه به افراد آسیب دیده پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارد. همچنین باید مشخص شود که دولت قرار است چگونه پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واحدهای تولیدی اعم از مرغداری‌ها و دامداری‌ها حمایت کند.

وی تاکید کرد: اگر برنامه مشخصی درباره حمایت از واحدهای تولیدی پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نداشته باشیم حتماً این مسئله به اشتغال هم آسیب خواهد زد چرا که هرگونه آسیب‌دیدگی ممکن است واحد تولیدی را تعطیل کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما به راحتی با این مسئله کنار نخواهیم آمد تا اینکه اقدامات عملی دولت برای ما مشخص شود.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تضامینی که تاکنون دولت در این زمینه ارائه کرده، تضامین جدی نبوده است و تنها و دولتمردان به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هستند، بنابراین باید مشخص باشد که فردا چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی اظهارداشت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط یک کلمه است، اما تبعات آن حتما حواشی زیادی را ایجاد خواهد کرد که همه مردم عواقب آن را از چشم مجلس خواهند دید لذا ما نمایندگان هم تا زمانی که مطمئن نشویم تضامین لازم در این بخش جدی است با این موضوع موافقت نخواهیم کرد.

کد خبر: ۱۳۶٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha