۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مقابله با دپوی کالا و گران فروشی در منطقه آزاد اروند با جدیت دنبال می‌شود
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

مقابله با دپوی کالا و گران فروشی در منطقه آزاد اروند با جدیت دنبال می‌شود

آبادان- خانی، عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از مقابله جدی با احتکار و عرضه کالاهای وارداتی با رویه‌های گمرکی مناطق آزاد به قیمت مناسب در بازارهای منطقه خبر داد.

علی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روز گذشته نخستین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان آبادان با حضور فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تاکید داشتیم دستگاه‌های مسئول باید توجه داشته باشند که کالاهای دپو شده قیمتگذاری و در بازار عرضه شود.

عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای استفاده از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند در راستای عرضه کالاهای یادشده، خاطرنشان کرد: با ممانعت‌کنندگان برخورد قانونی شود تا از هرگونه سودجویی، احتکار و گرانفروشی جلوگیری شود.

خانی ادامه داد: فرآیندی تعریف شده تا از خروج کالاهای وارداتی با رویه های گمرکی مناطق آزاد از منطقه جلوگیری و با قیمت مناسب در اختیار مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر قرار گیرد تا اروندنشینان از مزیت‌هایی که دولت برای این دو شهرستان در قالب منطقه آزاد قائل شده است، منتفع شوند.

وی عنوان کرد: با اجرایی شدن این مهم گردشگران زیادی به این منطقه سرازیر شده و شاهد رونق اقتصادی در شرایط فعلی خواهیم بود.

گفتنی است؛ این نشست با بررسی هفت دستورکار و پیگیری مصوبات جلسات قبل انجام و هفته آینده جلسه بعدی این کمیسیون برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha