۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
 چابهار خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

چابهار خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است

چابهار - نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بندر چابهار خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است که نیاز به تقویت ویژه دارد.

معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بندر چابهار با دسترسی به بازارهای بین‌المللی می‌تواند نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا کند بنابراین می‌طلبد در جهت تقویت تولید و تجارت در منطقه تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های ملی و فراملی منطقه آزاد چابهار در جهت تقویت اقتصاد استفاده شود، افزود: وسعت زیاد و طولانی بودن فاصله شهرهای سیستان و بلوچستان همواره یکی از مشکلات این استان بوده است.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان سابقه‌ای طولانی دارد و از گذشته‌های دور به‌جامانده است، ادامه داد: در جهت تحقق شعار سال باید بودجه در خدمت اقتصاد و تولید درآید.

وی با انتقاد از ساختار بودجه کشور گفت: ساختار بودجه در مرکز باید اصلاح شود و کارشناسان اقتصادی در این حوزه بر مسند تصمیم‌گیری قرار گیرند.

سعیدی تصریح کرد: مجلس و نمایندگان با شعار سربازی نظام و نوکری مردم می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را حل کنند. همچنین امنیت و وحدت نیز باید خط قرمز همگان باشد.

کد خبر: ۱۳٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha