۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
برگزاری نمایشگاهی برای معرفی آخرین دستاوردهای نقشه برداری

برگزاری نمایشگاهی برای معرفی آخرین دستاوردهای نقشه برداری

بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۰ بستری برای معرفی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه نقشه برداری بصورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش بازار، علی جاویدانه رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: ۱۵۷ مقاله تخصصی به دبیرخانه علمی همایش ژئوماتیک ۱۴۰۰ ارسال شد که پس از بررسی مقالات، داوران ۱۲۲ مقاله را برگزیدند که از این بین ۶۲ مقاله در قالب سخنرانی و ۶۰ مقاله در قالب پوستری برای ارائه در این همایش پذیرفته شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای تخصصی و تقدیر از پیشکسوتان حوزه ژئوماتیک افزود: از آنجایی که که بحران آب و فرونشست در کشور بعنوان چالش روز بسیار مورد توجه مسئولان قرار گرفته است، میزگردهای تخصصی با موضوع " نقش اطلاعات مکانی در مدیریت بحران آب و فرونشست' با حضور صاحب نظران برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان نقشه برداری کشور با همکاری انجمن مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک ایران و جامعه مهندسان نقشه‌بردار ایران، و با حمایت ۱۴ دستگاه اجرایی و دانشگاهی بیست و ششمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی را که یکی از بزرگترین رویدادهای ملی در حوزه نقشه برداری محسوب می‌شود؛ ۳ و ۴ اسفندماه سال جاری به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha