۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
مشکل اقامت تجار ایرانی در قطر بررسی شد| تاکید بر ارتباط مستقیم با تجار
رئیس اتاق بازرگانی ایران و قطر:

مشکل اقامت تجار ایرانی در قطر بررسی شد| تاکید بر ارتباط مستقیم با تجار

دوحه- موسی پور، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: مشکل اقامت تجار ایرانی در قطر به وزیر صنعت و تجارت این کشور اعلام شد.

عدنان موسی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صبح دوشنبه با «محمد بن حمد آل قاسم العبدالله آل ثانی» وزیر صنعت و تجارت قطر دیدار داشتم و بر گسترش روابط تجاری تاکید شد.

وی مشکل اقامت تجار ایرانی در قطر را از موارد مطرح شده در این دیدار عنوان کرد و گفت: هر تاجر برای تسهیل تجارت نیازمند امکانات اولیه نظیر اقامت در کشور مقصد است که متاسفانه در حال حاضر عدم امکان اقامت تجار ایرانی در قطر مشکل‌ساز است.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر ادامه داد: مقرر شد بعد از پایان سفر رئیس جمهور و هیئت ایرانی به قطر، جلسه دیگری برای پیگیری مسائل مطرح شده بین اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر و همچنین وزیر صنعت و تجارت قطر برگزار شود.

موسی پور با بیان اینکه در این دیدار وزیر صنعت و تجارت قطر بر گسترش روابط تجاری بین دو کشور و حل سریع مشکل تجار ایرانی در قطر تاکید کرد، توضیح داد: وزیر صنعت و تجارت قطر اعلام کرد علاقمند است با تجار ایرانی به طور مستقیم در ارتباط باشد.

به گزارش بازار، رئیس جمهور صبح دوشنبه به منظور حضور در ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکنندگان گاز به دوحه قطر سفر کرده است که برخی وزرا و هیات‌های تجاری نیز وی را همراهی می‌کنند.

کد خبر: ۱۳۶٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha