۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
سرمایه گذاران به صورت های مالی شرکت ها توجه کنند
وزیر اقتصاد در جلسه شورای عالی بورس:

سرمایه گذاران به صورت های مالی شرکت ها توجه کنند

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعلیق تصمیمات هفته گذشته هیات مدیره بورس خبردادو گفت: سرمایه گذاران به صورت های مالی شرکتها توجه کنند

به گزارش بازار، فرهاد دژپسند گفت: در جلسه امروز شورای عالی بورس، شورا به این جمع بندی رسید که با توجه به نیاز بازار و اقبال سهامداران از بازار سرمایه و عزم جدی دولت و نهادهای غیر دولتی به عرضه‌های اولیه، قرار شد تصمیم روز چهارشنبه  تعلیق شود تا هیات مدیره در این باره تصمیم گیری کند.

وی افزود: آقای قالیباف اصل که از امروز سکاندار بورس هستند مجموعه پیشنهادهای مربوط به عرضه و تقاضا را ارائه کنند که امید است در اسرع وقت انجام شود تا همچنان بازار سرمایه به عنوان بازاری امن و قابل اتکا برای دارندگان نقدینگی باشد.

 دژپسند گفت: اگر افراد قصد سرمایه گذاری دارند و می‌خواهند در جای امن سرمایه گذاری کنند وارد این بازار شوند البته سرمایه گذاران باید به صورت‌های مالی شرکت‌ها توجه کنند و از مشاوران این حرفه مشاوره بگیرند.

وزیر اقتصاد درباره برنامه‌های سازمان بورس اوراق بهادار در رابطه با جهش تولید نیز تصریح کرد: امروز شعار سال مبنی بر جهش تولید در شورا بحث شد و قرار شد هیات مدیره این موضوع را بررسی و برنامه جامع برای حضور تمام قد بازار سرمایه برای تامین شعار سال ارائه کند.

وی درباره شناسایی اموال دولتی و عرضه ان‌ها نیز گفت: این اموال برای عرضه، نیاز به مصوبات دولت داشت که دولت در اولین فرصت پیشنهادهای ما را تصویب کرد و اولین گروه در ۲ الی ۳ هفته اینده عرضه می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha