۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
آینده ماتیک و اتریوم درخشان تر از بیت کوین خواهد بود
مارک کوبان:

آینده ماتیک و اتریوم درخشان تر از بیت کوین خواهد بود

مارک کوبان، سرمایه دار بزرگ آمریکایی با فاش کردن اقدام اخیر خود برای جمع آوری حجم زیادی از اتریوم و ماتیک، آینده این دو ارز دیجیتال بزرگ را درخشان تر از بیت کوین دانست.

به گزارش بازار، با ادامه نسبی پیشروی قیمت آلتکوین ها در قیاس با بیت کوین، مارک کوبان طی سخنانی اعلام کرد که دو ارز دیجیتال ماتیک و اتریوم می توانند بهتر از بیت کوین عمل کنند. این در حالیست که ماتیک طی روزهای اخیر مانند سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار با افت قیمتی چشمگیر مواجه شده و به اعتقاد تحلیلگران، این افت قیمت می تواند طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

علیرغم ریزش های اخیر اما مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر آمریکایی، نسبت به آینده دو ارز ماتیک و اتریوم خوش بین است. کوبان اتریوم و راه حل مقیاس پذیر آن را به بیت کوین ترجیح داده و استدلال کرد که بیت کوین در برابر ماتیک، ابزار مناسبی برای ذخیره سازی ارزش محسوب نمی شود.

گفتنی است، از سال ۲۰۲۱، جریان سرمایه گذاری های نهادی به سوی ارز ماتیک افزایش یافته است. برت هریسون، رئیس نشریه تحلیلی سرشناس FTX نیز با مارک کوبان موافق بوده و به تازگی اعلام کرده که روی اتریوم و اکوسیستم های اثبات سهام (PoS) حساب ویژه ای باز کرده است.

هریسون معتقد است که حتی با افزایش تسلط بیت کوین، قیمت این آلت کوین می تواند به شدت افزایش یافته و یک رالی قیمت چشمگیر به راه بیندازد. گفته می شود سیستم اثبات سهام موفق ماتیک باعث پذیرش آن در مقیاس وسیع شده و سرمایه گذارانی مانند کوبان را به سمت سرمایه گذاری بر روی این پروژه کشانده است.

کوبان یکی از حامیان شناخته شده ارز دیجیتال در جهان محسوب شده و از حامیان بزرگ دوج کوین نیز به حساب می آید؛ حمایتی که نهایتا منجر به پذیرش آن از طریق تیم دسته یک بسکتبال خود یعنی دالاس ماوریکس در NBA شد.

مارک کوبان همچنین اخیرا فاش کرده که تعداد زیادی ماتیک و اتریوم جمع آوری و ذخیره کرده است.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha