۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
شبکه اجتماعی اختصاصی ترامپ روز دوشنبه آغاز به کار خواهد کرد
بازگشت ترامپ به دنیای رسانه های اجتماعی؛

شبکه اجتماعی اختصاصی ترامپ روز دوشنبه آغاز به کار خواهد کرد

خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد که اپلیکیشن شبکه اجتماعی اختصاصی دونالد ترامپ به نام Social Truth روز دوشنبه هفته جاری بر روی اپ استور منتشر و رسما راه اندازی خواهد شد.

به گزارش بازار، خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد که اپلیکیشن شبکه اجتماعی اختصاصی دونالد ترامپ به نام Social Truth روز دوشنبه هفته جاری بر روی اپ استور منتشر و رسما راه اندازی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، یک مدیر اجرایی این شبکه اجتماعی به رویترز اعلام کرد: برنامه ما برای انتشار اپلیکیشن ما بر روی اپ استور، برای روز دوشنبه، ۲۱ فوریه تنظیم شده است.

گفته می شود این نخستین تلاش جدی دونالد ترامپ به عرصه شبکه های اجتماعی پس از بسته شدن دائمی حساب کاربری وی در توئیتر پس از حمله طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا به حساب می آید.

پیشتر، اواخر هفته گذشته، مدیران این شبکه اجتماعی از به تعویق افتادن راه اندازی آن در اپ استور خبر داده بودند که دلیل آن مشکلات فنی عنوان شده بود. با اینحال، روزنامه نیویورک تایمز و بسیاری از نشریات دیگر آمریکایی در خصوص این واقعیت که آیا واقعا مشکلات فنی باعث به تعویق افتادن آغاز به کار Social Truth شده یا بازدارنده های سیاسی، ابراز تردید کرده بودند.

در حال حاضر، شخص دونالد ترامپ نیز یکی از کاربران نسخه آزمایشی Truth Socialبوده و در نخستین پیام منتشر شده خود در این شبکه نوشته است: آماده باشید! رئیس جمهور محبوب شما به زودی با شما دیدار خواهد کرد!

هنوز مشخص نیست که آیا اکانت منتشر کننده این پیام متعلق به شخص ترامپ بوده یا خیر. این اکانت در حال حاضر، ۳۱۷ فالوور داشته که از اواخر روز چهارشنبه و با آغاز به کار آزمایشی این شبکه، حساب کاربری ترامپ را فالو کرده اند.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha