۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
عملیات اجرایی آماده سازی شهرک صنعتی جانانلو آغاز شد
با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار؛

عملیات اجرایی آماده سازی شهرک صنعتی جانانلو آغاز شد

تبریز- عملیات اجرایی آماده سازی شهرک صنعتی جانانلو با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر امروز یک شنبه با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، صفر شاسفند جانشین مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس و حسین حاتمی نماینده مردم خدا آفرین کلیبر و هوراند در مجلس، عملیات اجرایی آماده سازی محوطه شهرک صنعتی جانانلو در محدوده خداآفرین آغاز شد.

آماده سازی محوطه شهرک صنعتی جانانلو یکی از هفت طرح توسعه‌ای، عمرانی و فرهنگی منطقه آزاد ارس می باشد که عملیات اجرایی آن با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام می شود.

بر اساس قرارداد سازمان منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مقرر است عملیات اجرایی هفت پروژه شامل تکمیل مسیر جلفا -مرند قطعات حدفاصل کیلومتر ۱۶ تا ۲۲.۶۰۰ و ۳۰ تا حدود ۳۴، شریان اصلی ایواوغلی-گردیان از کیلومتر ۶.۳۰۰ تا ۱۴.۱۰۰، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی ۲۲۰ هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو ظرف مدت سی ماه توسط قرارگاه خاتم الانبیا تکمیل و به بهره برداری برسد.

منطقه آزاد ارس با بیش از ۷۰ هزار هکتار وسعت و چهار ناحیه منفصل با مرکزیت شهر جلفا در ۱۳۲ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده و با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز است و با ترکیه نیز تنها ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha