۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
اصناف کم خطر استان مرکزی با رعایت پروتکل‌ بهداشتی فعالیت خود را از امروز آغاز کردند
معاون استاندار مرکزی:

اصناف کم خطر استان مرکزی با رعایت پروتکل‌ بهداشتی فعالیت خود را از امروز آغاز کردند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اصناف کم خطر استان مرکزی با رعایت پروتکل‌ بهداشتی فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

بهروز اکرمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص بازگشایی تعدادی از اصناف و مشاغل کم‌خطر استان اظهار داشت: تعدادی از اصناف کم خطر با اخذ مجوز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراکز تعیین شده از امروز ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این استان همچنان ادامه دارد چرا که عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محرکی برای کاهش ریسک ابتلاء به این ویروس در جامعه است.

اکرمی در خصوص صنوف پرخطر نیز یادآور شد: مشاغلی از جمله فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، بازارهای مرکزی مسقف، رستوران و اغذیه فروشی‌ها فعلاً حق بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان داشت: طباخی و فست فودها، گرمابه، استخر، سونا و ماساژ، روز بازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی، تفریحی و گیم نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه و تریا نیز مشمول این طرح نبوده و امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

کد خبر: ۱۳٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha