۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌فرنگی در استان بوشهر
مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:

برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌فرنگی در استان بوشهر

بوشهر- منفرد مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌ فرنگی در باغات و اراضی کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در راستای حمایت از تولید کنندگان حوزه کشاورزی از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که معیشت کشاورزان به مخاطره نیفتد.

وی افزود: بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و گام‌های بزرگی برای این حمایت بویژه در محصولات اساسی برداشته شده است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی محصولات کشاورزی مهم‌ترین مساله در بازاریابی محصولات است و اگر کیفیت محصول و کیفیت بسته‌بندی، ممتاز باشد قطعا شاهد بهبود وضعیت تولیدکنندگان خواهیم بود.

منفرد از برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌فرنگی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی و ۱۷۰ هزار تن خرما در یکسال اخیر از اراضی کشاورزی و باغات استان بوشهر برداشت شده که صادرات محصولات و خرید تضمینی آنها، با تلاش مسئولان انجام شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۴ هزار تن گوجه‌ فرنگی تولیدی استان بوشهر خرید تضمینی شده و بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تامین میوه شب عید نیز با همکاری تعاون روستایی انجام شده و سیب و پرتقال با قیمت تعاونی توزیع می‌شود.

منفرد افزود: بیش از ۶۰۰ تن پرتقال و سیب از ۲۵ اسفند در استان توزیع می‌شود که بخش عمده توزیع میوه شب عید از طریق آنلاین توزیع می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha