۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
بهره‌برداری از باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان ۱۴۰۱
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

بهره‌برداری از باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان ۱۴۰۱

رییس سازمان برنامه و بودجه از بهره‌برداری باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به حجم فعالیت در این پروژه، دولت در بخش تامین مالی، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

به گزارش بازار، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید مشترک صبح امروز از آزادراه تهران شمال به همراه رییس بنیاد مستضعفان و معاون اجرایی رییس جمهوری با تقدیر از عملکرد مهندسان ایرانی در احداث این آزادراه افزود: یکی از نکات قابل توجه در این پروژه عظیم آن است که همه مشاوران و پیمانکاران و حتی همه مصالح به کار رفته در این پروژه، ایرانی است و تمامی تونل ها و پل های آن به دست مهندسان ایرانی طراحی و احداث شده است.

وی با اشاره به زمان افتتاح باند اول منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت: امروز جلسه ای برای بررسی ابعاد مختلف کار در این منطقه از آزادراه برگزار شد و مسیر رفت آزادراه تهران-شمال تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به حمایت دولت برای تزریق منابع مالی در این پروژه گفت: با توجه به حجم کار و فعالیت در این پروژه، دولت در بخش تامین مالی، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

میرکاظمی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا با بررسی های کارشناسی بیشتر، کار در منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال نیز تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha