۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۳
دولت در عمل نامه منتشر شده درباره رتبه معلمان را تکذیب کند
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

دولت در عمل نامه منتشر شده درباره رتبه معلمان را تکذیب کند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: اگر دولت واقعا متن نامه منتشر شده را جعلی می داند نامه‌ای جهت قبول بار مالی ۱۲.۵هزار میلیارد تومانی اجرای لایحه در سال ۱۴۰۰ به شورای نگهبان بفرستد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین حق وردی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با پیگیری‌هایی که انجام داد، لایحه رتبه بندی را از دولت قبل اخذ و کلیات آن را به تصویب رساند تا با روی کار آمدن دولت جدید، این لایحه از دستور کار مجلس خارج نشود، گفت: متأسفانه دولت قبل صادقانه با لایحه رتبه بندی برخورد نکرد و دولت فعلی هم مانند دولت قبل در خصوص رتبه بندی معلمان صادقانه برخورد نمی‌کند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس با اشاره به نامه منتشر شده منتسب به دولت در فضای مجازی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان، افزود: اگر دولت واقعا متن نامه منتشر شده را جعلی می داند نامه‌ای جهت قبول بار مالی ۱۲.۵هزار میلیارد تومانی اجرای لایحه، در سال ۱۴۰۰ به شورای نگهبان بفرستد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اینجانب به عنوان یک فرهنگی و نماینده آنان در مجلس از اجرای لایحه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ کوتاه نخواهم آمد و مجلس بر سر این موضوع ایستاده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ..... IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      واقعا نظر حضرت عالی درسته.ما روی این هزینه حساب کردیم. مشکلات امسال باید امسال حل بشه. ضمن اینکه خانم هایی مثل همسرمون هم در جامعه، از درآمد پایینی برخوردار باشند.کاش به این افراد هم توجه میشد.