۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن از بندر شهید رجایی
با دستور قضایی صورت گرفت؛

ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن از بندر شهید رجایی

هرمزگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی منش به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی دپو شده در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، به صورت سرزده از این مجتمع بندری بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در ترخیص و حمل این کالاها به اقصی نقاط کشور صادر کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: تصمیمات لازم به منظور شتاب بخشی به روند ترخیص کالاهای اساسی اتخاذ شده و دستگاه‌های متولی، مکلف هستند نسبت به بسیج تمامی امکانات برای ترخیص فوری اقلام دپو شده در محوطه و انبارهای گمرک و بندر شهید رجایی، به سرعت اقدام نمایند.

وی همچنین ضمن حضور در محل مخازن روغن واقع در گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله ۱۹۰ هزار تنی روغن وارداتی به علت تأخیر در صدور نتایج آزمایش ها و مجوز غذا و دارو، تصریح کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، نتایج آزمایشات در کمتر از یک ساعت دریافت و تمهیدات لازم جهت ترخیص فوری این محموله بزرگ و بارگیری و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اتخاذ شد.

دادستان بندرعباس در ادامه افزود: با توجه به مشکلات کارخانه تولید روغن خوراکی حیات در تأمین مواد اولیه نیز مقرر گردید به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید، با هماهنگی اداره کل صنعت معدن تجارت،۴۰۰ تن مواد خام اولیه به این کارخانه تحویل داده شود.

در بخش پایانی این بازدید، انبار شماره ۳ سازمان اموال تملیکی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفت و علیرضا احمدی منش با حضور در بخش‌های مختلف این انبار، ضمن بررسی وضعیت کالاهای موجود، دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha