۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
دولت مانع تراشی نکند کافی است، حمایت نمی خواهیم| کاهش قیمت تمام شده با تولید از مزرعه تا سفره
فعال صنعت غذا در پاسخ به بازار:

دولت مانع تراشی نکند کافی است، حمایت نمی خواهیم| کاهش قیمت تمام شده با تولید از مزرعه تا سفره

فعال صنعت غذا با بیان اینکه دولت برای ما مانع تراشی نکند کافی است و دیگر نیازی به حمایت نداریم، گفت: ما به دنبال این هستیم که با حذف واسطه ها و تولید از مزرعه تا سفره قیمت تمام شده کالا را کاهش دهیم.

بازار؛ گروه صنعت: سروش سردشتی فعال صنعت غذا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده ای از سود تولید به جیب دلال ها و واسطه ها می رود، به بازار گفت: ما سعی کردیم با ورود به حوزه صنایع غذایی و تولید محصولات اساسی سبد غذایی خانوار با شعار" از مزرعه تا سفره" قصد دارد با حذف واسطه ها و دلالان محصولات خود را با کیفت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این فعال صنعت غذا با بیان اینکه عرضه محصولات پروتینی خود را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد، گفت: این شرکت با برخورداری از بزرگترین مجموعه مرغداری، دامداری دام سبک و دو مجموعه گلخانه ای، احداث کارخانه فرآوری محصولات غذایی را در دست دارد.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله تولید اظهارداشت: به واقع در شرایط فعلی سخت ترین نوع جهاد " تولید" است و از این رو از دستگاه ها و مسئولین دولتی انتظار می رود به جای مانع تراشی از صنعتگران و تولید کنندگان حمایت کنند.

این فعال صنعت غذا تاکید کرد: امروز مانع صنعت کشور تحریم‌های ظالمانه خارجی نیست بلکه تحریم‌های داخلی که شامل مقررات و کاغذ بازی‌های دست و پا گیر و قوانین متضاد و رانت خواری‌ها هست که تولید داخلی را فلج کرده است. این مشکلات چندین برابر تحریم های خارجی برای فعالان اقتصادی دردسر ایجاد کرده است که امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

سردشتی همچنین درباره افتتاح کارخانه صنایع غذایی موجان اظهار داشت: برنامه ریزی ما این بود که بسیار زودتر از این کارخانه را راه اندازی کنیم؛ اما اگر در سال مانع زدایی ها، مانع تراشی صورت نگیرد، پیش بینی می‌کنیم در نهایت بتوانیم از اوایل سال آینده کار تولید محصولات مرتبط با حوزه صنعت غذایی را اجرایی کنیم. از سوی دیگر قطعا با آغاز به کار این کارخانه، بحث صادرات نیز را دنبال کنیم.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha