۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
افتتاح درگاه ارائه خدمات الکترونیک نیابتی میان بنیاد مسکن و شرکت پست| کاهش هزینه های روستاییان
عضو هیئت مدیره شرکت پست خبر داد

افتتاح درگاه ارائه خدمات الکترونیک نیابتی میان بنیاد مسکن و شرکت پست| کاهش هزینه های روستاییان

زرگوش، عضو هیئت مدیره شرکت پست با اشاره به اینکه ۱۲ هزار قرارداد میان شرکت پست و سازمان ها انجام شده است که ۸۰۰ مورد آن نیابتی انجام می شود گفت: افتتاح این درگاه موجب کاهش هزینه های روستاییان می شود.

به گزارش خبرنگار «بازار»، علیرضا زرگوش در مراسم آئین رونمایی از درگاه ارائه خدمات الکترونیک نیابتی میان شرکت پست و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شرکت پست به واسطه شبکه وسیع به خصوص در روستاها با حضور خود می تواند خدمات نیابتی برای سایر دستگاهها انجام دهد گفت: خدمات نیابتی می تواند هزینه های روستاییان را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

وی با بیان اینکه این حضور و گستردگی شرکت پست در کشور باعث شده است که در دستگاههای دولتی کارها و اقدامات نیابتی انجام دهد اظهار داشت: به دلیل پوشش مساحتی که شرکت پست دارد دستگاه هایی که با شرکت پست قرارداد دارند خدمات خود را به صورت نیابتی به شرکت پست می دهند تا انجام دهد. این خدمات شامل کارت سوخت که در تفاهم نامه میان شرکت پست پالایش و پخش شرکت ملی نفت امضاء شده است نمونه این خدمات نیابتی است. حتی برای صدور گذرنامه نیز مشابه این خدمات انجام می شود.

زرگوش با بیان اینکه با توجه به تعاملاتی که از گذشته با بنیاد مسکن داشتیم در راستای همان همکاریها مقرر شد تا در یک اقدام جدید به سمت ارائه خدمات به صورت نیابتی حرکت کنیم ادامه داد: در این رونمایی مقرر شده است تا شرکت پست به صورت نیابتی خدمات روستاییان را با هدف کاهش تردد و هزینه های روستاییان ارائه کند.

عضو هیات مدیره شرکت پست با تاکید بر اینکه با دستگاهها ۱۲ هزار قرارداد داریم که ۸۰۰ مورد آن نیابتی از سوی شرکت پست انجام می شود، افزود: این خدمات نیابتی می تواند در دسته ثبت اسناد برای تک برگی کردن سند مالکیت، پلمب دفاتر تجاری و ثبت نام دانشگاه باشد. اما امروز با این رونمایی درگاه با بنیاد مسکن، می توانیم خدمات خوبی را برای ساکنان روستاها از طریق نامه رسان ها انجام دهیم.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمات زیادی در روستاها انجام می دهد که شامل پرداخت تسهیلات و وام مسکن و قرض الحسنه، تغییر کاربری و اصلاح محدوده و در نهایت صدور پایان کار و عدم خلافی است. تمام این خدمات را می توانیم با سامانه «راهبر» به صورت نیابتی و ثبت تقاضا از سوی روستاییان انجام دهیم

زرگوش افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمات زیادی در روستاها انجام می دهد که شامل پرداخت تسهیلات و وام مسکن و قرض الحسنه، تغییر کاربری و اصلاح محدوده و در نهایت صدور پایان کار و عدم خلافی است. تمام این خدمات را می توانیم با سامانه «راهبر» به صورت نیابتی و ثبت تقاضا از سوی روستاییان انجام دهیم.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه «راهبر» تقاضای خود را ثبت کنند. این اقدام باعث خواهد شد تا میزان تردد در جاده ها و خطرات احتمالی کاهش یاید و در وقت و هزینه نیز مثمرثمر باشد

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه «راهبر» تقاضای خود را ثبت کنند. این اقدام باعث خواهد شد تا میزان تردد در جاده ها و خطرات احتمالی کاهش یاید و در وقت و هزینه نیز مثمرثمر باشد.
زرگوش خاطر نشان کرد: متقاضیانی که اینترنت در اختیار ندارند می توانند بابت این خدمات با مراجعه به دفاتر ICT و یا از طریق دفاتر پستی نیابتی درخواست خود را ثبت کنند تا خدمات لازم به آنها ارائه شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha