۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
اقتصاد کشور را به مذاکرات وین گره نمی‌زنیم
نماینده مردم همدان در مجلس:

اقتصاد کشور را به مذاکرات وین گره نمی‌زنیم

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما کار خود را انجام می‌دهیم و اقتصاد کشور را به مذاکرات وین گره نمی‌زنیم؛ گفت: گشایش اقتصادی در حال اتفاق است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ احمد حسین فلاحی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۴۲ سال از پیروزی نظام اسلامی گذشته و با همه خدمات انجام شده نظام در برابر افکار عمومی دچار یکسری بی اطلاعی و قضاوت نادرست است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری حکم جهاد تبیین دادند و در بحث جهاد تبیین سالهاست شخص رهبری شمشیر می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه گشایش منطقه‌ای در حال اتفاق است و تا اسفند یا ابتدای سال آینده گشایش اقتصادی رخ خواهد داد، اضافه کرد: در مجلس به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی رای نخواهیم داد هرچند حذف ارز ترجیهی لازم است اما الان وقت حذف آن نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید شر برجام را از سر مردم کم کنیم، ادامه داد: مذاکره به شرط حذف همه تحریم‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون انجام می‌شود و طرف مذاکره کننده عجله دارد چراکه می‌گوید به ایران سه هفته فرصت دهید بمب هسته‌ای ساخته شده است.

وی با بیان اینکه غنی سازی ۶۰ درصد انجام می‌شود، افزود: اگر لغو تحریم‌ها صورت گیرد براساس نظر کارشناسان ۲۰ تا ۳۰ درصد بر شرایط تاثیر خواهد گذاشت.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha