۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
ایجاد۵۰۰۰ شغل پایدار در کهگیلویه و بویراحمد/۱۴۰۰ طرح اشتغالزا اجرایی شد
مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت درکهگیلویه وبویراحمد:

ایجاد۵۰۰۰ شغل پایدار در کهگیلویه و بویراحمد/۱۴۰۰ طرح اشتغالزا اجرایی شد

یاسوج- مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال ۱۴۰۰طرح اشتغالزایی در کهگیلویه وبویراحمد اجرایی شده که با اجرای آنها برای ۵هزارنفر در مناطق مختلف اشتغال پایدار ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی سجادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل این ستاد در یاسوج افزود: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بنیاد برای اشتغالزایی، سه تا پنج سال با سود چهار درصد است.

وی بین داشت: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، متقاضیان بیکار یا افرادی که درآمد آن‌ها پایین است پرداخت می‌شود.

سجادی افزود: بنیاد برکت در سال گذشته نیز دو هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال‌زا در روستاها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، دنا، گچساران، باشت، بهمئی و چرام اجرایی شده است، گفت: با مشارکت این بنیاد در سال جاری، سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و یا در دست اجرا است.

سجادی همچنین با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های پیش بینی شده بنیاد برکت، تا پایان سال جاری نیز دو هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزای دیگر در استان اجرا می شود، افزود: اعتبار این طرح ها یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و در زمینه‌های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

وی اظهار داشت: برای اجرای هریک از طرح‌های اشتغالزا بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی براساس نیاز هر طرح پیش بینی شده و از این تعداد طرح از ابتدای امسال تاکنون، یکهزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha