۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
چشم انداز صعودی بازار رمزارزها| امکان اصلاح قیمت بیت کوین پیش از صعود
تحلیل بازار رمزارزها؛

چشم انداز صعودی بازار رمزارزها| امکان اصلاح قیمت بیت کوین پیش از صعود

با ادامه ثبت رکوردهای بالاتر بیت کوین به نسبت هفته های گذشته، کارشناسان معتقدند این ارز دیجیتال و بازار کریپتو، چشم اندازی صعودی در پیش دارد.

به گزارش بازار، با ادامه ثبت رکوردهای بالاتر بیت کوین به نسبت هفته های گذشته، کارشناسان معتقدند این ارز دیجیتال و بازار کریپتو، چشم اندازی صعودی در پیش دارد. با این حال، بیت کوین ممکن است پیش از حرکت به سمت آزمایش نقاط مقاومت بالاتر از سطح فعلی قیمت ها، با افت قیمت مواجه شده تا گاوها بتوانند کف سازی مناسب را برای صعود بیشتر انجام دهند.

گاوهای در حال استراحت بیت کوین
قیمت بیت کوین یک کانال موازی صعودی در نمودار ۱۲ ساعته تشکیل داده است که نشان دهنده چشم انداز صعودی برای این ارز دیجیتال است. علیرغم نشانه‌های خوش‌بینی موجود، بیت کوین ممکن است کمی پایین‌تر بیاید تا سطوح حمایت بحرانی را آزمایش کند زیرا گاوها نفس خود را می‌گیرند.

اولین خط دفاعی برای قیمت بیت کوین در میانگین متحرک ۱۰۰ دوازده ساعته (SMA) در ۴۲۲۲۱ دلار و سپس در SMA دوازده ساعته روی نقطه ۴۱۳۵۹ دلار قرار دارد.

فشار فروش اضافی ممکن است قیمت بیت کوین را به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۴۰۸۷۸ دلار و سپس به سمت خط روند نزولی الگوی فنی حاکم بر روی نقطه ۳۹۹۱۷ دلارو SMA ۵۰ دوازده ساعته پایین بیاورد.

چشم انداز صعودی بازار رمزارزها| امکان اصلاح قیمت بیت کوین پیش از صعود


افزایش در سفارشات فروش ممکن است خرس‌ها را تشویق کند تا قبل از حرکت به سمت آزمایش خط حمایتی که توسط شاخص معکوس حرکت (MRI) در ۳۷۳۳۱ دلار تعیین شده، به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶% در ۳۸۲۳۲ دلار قیمت را پایین بیاورند.

با این حال، افزایش احساسات صعودی ممکن است باعث شود که خریداران سطح اصلاحی ۵۰% را روی نقطه ۴۳۰۱۶ دلار حفظ کنند.

از سوی دیگر، شاخص TRIN که احساسات کلی بازار را اندازه گیری می کند، نشان دهنده ای موضوع است که هنوز تعداد خریداران در بازار بیش از فروشندگان است.

همچنین قیمت بیت کوین ممکن است توسط سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸% در ۴۵۱۵۴ دلار قبل از هدف قرار دادن مرز بالای الگوی نمودار غالب در ۴۸۱۹۹ دلار، همزمان با سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۸.۶% به چالش کشیده شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha