۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
۵۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح شد
استاندار سمنان:

۵۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به دهه فجر و افتتاح پروژه‌های زیرساختی در استان گفت: ۵۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی افتتاح شد.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در دهه فجر پروژه های عمرانی و زیر ساختی خوبی در استان سمنان اجرا و افتتاح شد، تاکید داشت: تنها در بخش برق شاهد افتتاح ۵۰ میلیارد تومان پروژه بودیم که در شهرها و روستاهای استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه ۵۸ طرح عمرانی صنعت توزیع برق استان سمنان در دهه مبارک فجر افتتاح شده است، افزود: بنا به اعلام شرکت برق استان سمنان ۱۷ طرح توسعه و احداث شبکه های توزیع برق در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این طرح ها ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده اند، گفت: چهار طرح هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی نیز طی ایام الله دهه فجر در استان سمنان اجرا شد و برای آن دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

هاشمی با بیان اینکه ۱۴ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق نیز در سطح استان سمنان با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید تا برق رسانی به روستاها و شهرهای استان بهبود پیدا کند، تاکید کرد: برق رسانی به طرح ها و شهرک های صنعتی نیز در این ایام مورد لحاظ قرار گرفته بود.

وی افزود: طبق اعلام شرکت توزیع برق در این استان ۲۳ طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار و تجهیز و نصب تجهیزات نیز با اعتبار نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده تا کمک شایانی به جریان برق رسانی استان شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha