۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تردد خودروها در زنجان محدودتر می‌شود
معاون استاندار زنجان:

تردد خودروها در زنجان محدودتر می‌شود

زنجان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بنا به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس و تصویب اعضای شورای ترافیک مقرر شد رفت و آمد خودروها در شهر زنجان محدودتر شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد سلطانی بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای ترافیک زنجان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان این شورا تصمیم گرفت محدودیت‌هایی را برای کاهش تردد خودروهای سواری شخصی در زنجان به اجرا بگذارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان افزود: از روز یکشنبه ۲۴ فروردین این محدودیت‌ها در شهر زنجان به اجرا گذاشته می شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: فاصله گذاری هوشمند بخشی از فاصله گذاری اجتماعی است و هفته گذشته پس از پایان تعطیلات نوروز ما شاهد افزایش ترددهای درون شهری بودیم که این امر باعث افزایش زنجیره انتقال کرونا ویروس شده است.

وی ادامه داد: بنا به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس و تصویب اعضای شورای ترافیک مقرر شد، رفت و آمد خودروها در شهر زنجان محدودتر شود و ریز اعمال محدویت‌ها متعاقباً اعلام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد: در استان بیماری کرونا مدیریت شده و اگر مردم به هشدارها توجه نکنند و به‌جای درخانه ماندن اینگونه به خیابان‌ها بیایند احتمال دارد روند ابتلا به بیماری کرونا ویروس در زنجان افزایش یابد.

کد خبر: ۱۳٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha