۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
آمادگی وزارت تعاون برای کمک به تحول نظام اداری کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار اعلام کرد

آمادگی وزارت تعاون برای کمک به تحول نظام اداری کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار گفت: در مسیر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت تحول و پویایی نظام اداری کشور، این وزارتخانه در حوزه آموزش و پشتیبانی آماده همراهی با سازمان اداری و استخدامی است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید محمدرضا حسینی در نشست هم‌اندیشی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی با معاونین توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه با اشاره به هدفگذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای گسترش عدالت اجتماعی، بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی گامی مهم در عدالت محوری و بهبود فضای اداری کشور است.

وی افزود: در مسیر اجرای بهتر مأموریت‌های وزارت مردم، همراهی ویژه‌ای با سازمان اداری و استخدامی کشور خواهیم داشت.

حسینی با تأکید بر ظرفیت‌های در اختیار این وزارتخانه برای کمک به تحول نظام اداری کشور، گفت: در حوزه آموزش و مهارت‌سنجی می‌توانیم از این مسیر مهم در کشور پشتیبانی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش عظیمی از جمعیت کشور در حوزه مأموریت این وزارتخانه هستند و برای ارائه خدمات بهتر و شایسته باید به چابک‌سازی و تحول نظام اداری حاکم بر این مجموعه نیز نگاه ویژه‌ای داشت.

وی در ادامه از برگزاری جلسات مستمر برای پیگیری مطالبات حوزه منابع انسانی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت خبر داد و نگاه دولت را به انجام این مهم مثبت و جدی عنوان کرد.

حسین عرب‌اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی نیز در این نشست با تقدیر از اهتمام ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توجه ویژه به تحول اداری در این وزارتخانه، گفت: تغییر در جهت‌گیری های مدیریتی و سیاستگذاری‌ها باید با نگاه به ظرفیت‌های کشور و استناد به اسناد بالادستی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه مدیران در بکارگیری نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد، افزود: میز تشریح دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و اصلاح ساختارهای آنان تشکیل خواهد شد.

عرب اسدی اظهار داشت: برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به ساماندهی و تحول نظام اداری کمک کند و در این مسیر همراهی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ضروری است.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی گفت: در صورت درخواست دستگاه‌های اجرایی آیین‌ نامه‌های قبلی اداری را به روز خواهیم کرد تا بتوانیم به سمت اهداف اسناد توسعه کشور با سرعت بیشتری گام برداریم.

در ابتدای این نشست معاونین و نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبات و نیازمندی‌های خود را در حوزه اداری و منابع انسانی مطرح کردند.

مقرر شد جلسات در سطوح کارشناسی و با هدف رفع نیازهای منابع انسانی دستگاه‌های تابعه به صورت مستمر و با نظارت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha