۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
سهم اصناف زنجان از تسهیلات اشتغال‌زایی کم است
رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان:

سهم اصناف زنجان از تسهیلات اشتغال‌زایی کم است

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: سهم اصناف استان زنجان از تسهیلات اشتغال‌زایی کم است و باید این مساله در استان مورد تاکید قرار گیرد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود بیش از ۴۵ هزار و ۲۰ واحد صنفی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰۱ واحد فاقد پروانه کسب است.

وی با بیان اینکه سهم اصناف استان زنجان از تسهیلات اشتغال‌زایی کم است، اظهار کرد: باید این مهم در استان مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات بخش اعظمی از تولید نیز بر عهده اصناف است، گفت: اصناف به‌موازات دولت و بخش خصوصی در آموزش و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند و در این میان هم اصناف بالاترین اشتغال‌زایی در استان را دارد.

موسوی ساماندهی اصناف بدون پروانه را از برنامه های مهم اتاق اصناف استان اعلام کرد و ابراز داشت: اتحادیه پوشاک، مسکن و خودرو دارای بیشترین واحدهای صنفی هستند که بدون پروانه فعالیت می‌کنند و در این میان اتاق اصناف استان در سال جاری جلوی فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه را به خوبی گرفته است.

وی گفت: اصناف استان با همکاری سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی نسبت به تامین آرامش بازار، بازرسی شبانه روزی از بازار را بر عهده دارند.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha