۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه برگزار می شود
مدیرعامل مرکز مالی ایران خبر داد

دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه برگزار می شود

مرکز مالی ایران با همکاری بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دومین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران را برگزار می کند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، سجاد موحد مدیرعامل مرکز مالی ایران با بیان این خبر گفت: آموزش، یکی از ارکان اساسی فعالیت در بازار های مالی است. این مولفه به حدی مهم و جدی است که لازم است کارکنان سازمان‌ها از جمله مدیران عالی در هر سطحی که قرار گرفته اند جهت افزایش توانمندی و ارتقای سطح علمی خود دوره‌هایی را سپری کنند.

موحد افزود: پیرو این مهم، مرکز مالی ایران در نظر دارد با همکاری بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دومین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران را برای اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل برگزارکند.

وی همچنین با بیان این موضوع که این دوره آموزشی با هدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل قوانین و مقررات بازار سرمایه و نحوه افشای اطلاعات، تکالیف و حقوق مالیاتی اشخاص حقوقی، تامین مالی شرکتها، تامین مالی از طریق صندوق های سرمایه‌گذاری و اوراق بدهی، ارزشگذاری شرکتها، روشها و فرآیند افزایش سرمایه برای شرکتها، آموزش درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، فرآیند برگزاری مجامع الکترونیکی، آشنایی با بخش حقوقی سجام، روش توزیع سود از طریق سجام و توثیق اوراق بهادار می باشد. همچنین، تحولات اقتصاد کلان و چشم انداز بازار سرمایه و مدیریت مالی برای مدیران از جمله سرفصل های اصلی این دوره هستند و در ادامه اساتید به سوالات و ابهامات مطرح شده در این حوزه نیز خواهند پرداخت.

سجاد موحد، مدیرعامل مرکز مالی ایران در پایان افزود: در این دوره آموزشی مدیران ارشد بازار سرمایه از جمله مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمود گودرزی، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران به عنوان سخنرانان افتتاحیه حضور خواهند داشت. همچنین اساتید برتر بازار های مالی ومدیران بازار سرمایه از جمله سعید اسلامی بیدگلی، تیمور رحمانی، غلامرضا ابوترابی، علیرضا توکلی کاشی، مجید امروی، محسن انصاری مهیاری، محمدرضا معادی خواه، احمد غفارزاده، حسین قشمی، محمود حسنلو، محمدامین قهرمانی، علی اسداللهی فام، علیرضا رشیدی، ولی الله جعفری، نیر داوری، سمیه محمدی، پوریا خاوری و شعیب رضایی به ارائه مطالب خواهند پرداخت و به طور جامع مباحث مورد نیاز ناشران بازار سرمایه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

این دوره از ۲۸ بهمن تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل ناشران بازار سرمایه می توانند جهت ثبت نام به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱-۶۲۸۴۳۰۰ تماس حاصل نمایند.

دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه برگزار می شود

کد خبر: ۱۳۴٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha