۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در مورد مذاکرات وین بر اساس سناریوی آمریکا است
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی:

نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در مورد مذاکرات وین بر اساس سناریوی آمریکا است

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در مورد مذاکرات وین بر اساس سناریوی آمریکا است و در این نقشه راه یا سناریو وظیفه هر کسی مشخص است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار داشت: تصور اینکه رژیم صهیونیستی جدا از آمریکایی ها و یا خارج از سناریوی آنها حرکت می کنند تصوری اشتباه است.

وی در خصوص مواضع مقامات صهیونیست در مورد برجام و دور جدید مذاکرات افزود:آنها بر اساس برنامه و سناریو حرکت می کنند و در این نقشه راه یا سناریو وظیفه هر کسی مشخص است و موضع گیری ها، تند روی ها و رفتارها کاملا معین است.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده بر اساس چارچوب مشخص پیش می رود گفت:هیچ کدام از اظهار نظرها و جوسازی ها برای جمهوری اسلامی اهمیت و جایگاهی ندارد و ما می دانیم که از طرف استکبار تعریف شده است تا هرکسی نقشی را ایفا کند تا به اهداف خود یعنی امتیاز گیری و سوء استفاده بیشتر برسند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد:توافق برجام یک مسابقه نیست و برنده و بازنده ندارد بلکه یک بحث دو و چند جانبه است و مواضع رژیم صهیونیستی در مورد آن نوعی بازی سیاسی است و ما دست آنها را خوانده ایم.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha