۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱

بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران سرمایه‌گذاری ملک است.

به گزارش بازار، یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران سرمایه‌گذاری ملک است. به دلایل مختلفی‌ مانند سوددهی بسیار بالا، ریسک پایین، حفظ ارزش پول با افزایش تورم سرمایه‌گذاری در ملک طرفداران بسیار زیادی دارد. افراد تازه‌کار برای موفقیت در این نوع سرمایه‌گذاری مانند هر تجارت دیگری باید با اطلاعات کافی وارد بازار شوند تا میزان ریسک را کاهش داده و سود بالایی کسب کنند. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ملک پیش‌فروش یا پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران از طریق تعاونی فرتاک است. وجود دریاچه چیتگر، باغ موزه گیاه‌شناسی ملی ایران، آبشار تهران و غیره در این منطقه تاثیر بسزایی در رشد قیمت ملک داشته است. ‌ شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی در این منطقه مشغول ارائه خدمات و ساخت پروژه‌های پیش‌فروش مسکن هستند. در این مقاله قصد داریم درباره شرکت تعاونی فرتاک به عنوان معتبرترین تعاونی منطقه ۲۲ تهران صحبت کنیم.

پیش‌فروش ملک چیست و چه مزایایی دارد؟

با توجه به این که قیمت آپارتمان به شدت افزایش و توان خرید مردم به شدت کاهش یافته است، پیش‌فروش آپارتمان‌ها توسط شرکت‌های مختل مورد استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. از لحاظ لغوی پیش‌فروش به معنی پیش از به فروش رساندن است. در حوزه املاک به آپارتمان‌هایی که قبل از کامل شدن مورد معامله قرار می‌گیرند، آپارتمان‌های پیش‌فروش گفته می‌شود. این نوع سرمایه‌گذاری مزایای زیادی دارد. طراحی و ساخت داخل آپارتمان‌ها بر اساس سلیقه خریداران، قیمت پایین‌تر نسبت به املاک آماده، امکان پرداخت مبلغ موردنظر به صورت مرحله‌ای بر اساس قرارداد از مهمترین مزایای پیش خرید آپارتمان به شمار می‌روند. در شرایط کنونی اقتصاد افرادی که می‌خواهند در زمینه ملک سرمایه‌گذاری کنند، از طریق تعاونی‌های معتبر مانند تعاونی فرتاک اقدام می‌کنند. شرکت‌های تعاونی زیادی در منطقه ۲۲ تهران مشغول به ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. این شرکت‌ها یا تعاونی هستند یا به وسیله سازندگان شخصی اداره می‌شوند. شرکت‌هایی مانند تعاونی فرتاک معمولا در قبال انجام پروژه‌های ساخت و ساز و پیش‌فروش ملک سودی دریافت نمی‌کنند. برای سرمایه‌گذاری در این منطقه همواره باید به دنبال بهترین تعاونی منطقه ۲۲ باشید و قبل از انتخاب حتما سابقه و رزومه کاری شرکت‌های تعاونی را مورد بررسی قرار دهید. میزان تخصص و تجربه اعضای شرکت تعاونی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیش‌فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ کلان شهر تهران

با ورود به منطقه ۲۲ تهران برج‌های بلند زیادی را در حال ساخت و ساز مشاهده می‌کنید. حدود نود درصد این برج‌ها توسط شرکت‌های تعاونی ساخته می‌شوند و به صورت پیش‌فروش مورد معامله قرار می‌گیرند. ‌ این روزها سرمایه‌گذاران زیادی در حوزه مسکن در این منطقه سرمایه گذاری می‌کنند. این منطقه لوکس و زیبا در غرب استان تهران و نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و همانند الماسی ارزشمند با آب و هوایی منحصر به فرد توجه سرمایه‌داران و خریداران را به خود جلب می‌کند. این منطقه از سمت شمال به رشته کوه البرز، از سمت جنوب به اتوبان تهران کرج، از سمت غرب به منطقه پنج تهران و از سمت شرق به وردآورد منتهی می‌شود. بزرگترین و زیباترین مرکز خرید خاورمیانه با نام ایرانمال نیز در این منطقه واقع شده است. به طورکلی ظرفیت بالا برای احداث مراکز تفریحی، هتل‌ها و غیره، جذب سرمایه‌داران خارجی به دلیل آب و هوای دلپذیر و پاک منطقه اطراف دریاچه چیتگر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، آینده بسیار روشنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ملک و پیش‌فروش مسکن در منطقه ۲۲ پیش‌بینی شده است.

چگونه می‌توان از اعتبار تعاونی فرتاک اطمینان حاصل کرد؟

نام تعاونی کاشانه سازه فرتاک به عنوان معتبرترین تعاونی برای پیش فروش در منطقه ۲۲ این روزها زیاد شنیده می‌شود. مهمترین دلیلی که نام تعاونی فرتاک را بر سر زبان‌ها انداخته است، پیش خرید و پیش‌فروش آپارتمان و ملک در منطقه ۲۲ کلان شهر تهران می‌باشد. همانطور که در بخش‌های قبلی نیز توضیح دادیم، شرایط ویژه و منحصر به فرد آب و هوایی در حوزه اطراف دریاچه چیتگر این منطقه خوش آب و هوا را برای سرمایه‌گذاران مسکن جذاب کرده است. بسیاری از آن‌ها شرایط مناسبی برای ساخت پروژه‌های مسکن به دست آورده‌اند. انتخاب تعاونی فرتاک تاثیر بسزایی در کیفیت ساخت و سازها دارد. تعاونی کاشانه سازه فرتاک تاکنون پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی را اجرا کرده است و در زمینه تهیه زمین‌هایی که برای ساخت انبوه واحدهای اداری، تجاری، مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز فعال است.

بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تعاونی فرتاک مربوط به تامین مصالح، لوازم و تجهیزات ساخت و ساز از طریق واردات می‌باشد. تمام فعالیت‌های شرکت تعاونی فرتاک با دریافت مجوز قانونی انجام می‌شود. مجوزهای این شرکت توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده است. با توجه به اینکه مهندسان و کارشناسان تعاونی کاشانه سازه فرتاک از مهارت و تجربه بسیار بالایی برخودار هستند، اکثر سرمایه‌گذاران پروژه‌های ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و غیره خود را به این شرکت می‌سپارند و مطمئن هستند که پروژه‌های ساختمانی با دقت بالا و طبق نظر آن‌ها به اجرا در خواهد آمد. یکی از مهمترین دلایلی که تعاونی فرتاک را به عنوان معتبرترین تعاونی منطقه ۲۲ مشهور کرده این است که در تمام پروژه‌های انجام شده توسط این شرکت استانداردهای لازم و اصول و قواعد رعایت می‌شود. رزومه و سابقه درخشان این شرکت در زمینه تولید مسکن و انجام پروژه‌های موفق عمرانی می‌تواند اعتبار آن را به اثبات برساند.

معرفی مهمترین پروژه‌های تعاونی فرتاک

بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱

یکی از پروژه‌های مهمی که توسط تعاونی فرتاک در حال اجرا است، پروژه برج مجلل فرتاک می‌باشد. این پروژه در شهر گرمدره به عنوان یکی از بخش‌های غربی تهران و در مسیر اتوبان تهران کرج ساخته شده است. نزدیکترین شهر به منطقه ۲۲ تهران و دریاچه چیتگر شهر کرج است. گرمدره از لحاظ فضای سبز، شرایط آب و هوایی و خدمات شهری در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد و بسیاری از سرمایه‌داران با افزایش قیمت آپارتمان در شهر تهران به این منطقه وارد شده‌اند. در ساخت برج مجلل فرتاک از بهترین متریال‌ها و تجهیزات استفاده شده است. استفاده از آبنما در لابی، سقف‌هایی با نورپردازی‌های زیبا، لوسترهای جذاب، استفاده از تلویزیون و ست مبلمان برای انتظار در لابی از ویژگی‌های منحصر به فرد برج مجلل محسوب می‌شود. این پروژه ده طبقه تا دریاچه چیتگر، مترو، ایرانمال، مخابرات و غیره فاصله زیادی ندارد.

یکی‌دیگر از پروژه‌های در حال ساخت تعاونی فرتاک پروژه اداری تجاری المپیا می‌باشد. این پروژه در ضلع شمال غربی میدان المپیک واقع در منطقه ۲۲ از شرق به مجموعه بوستان جوانمردان و از غرب به دریاچه خلیج فارس و از جنوب به ورزشگاه آزادی دسترسی دارد. در ساخت مجتمع تجاری اداری المپیا از زمینی به مساحت ۸۰۲۸۳ متر مربع استفاده شده است. این مجتمع دارای ۱۷ طبقه می‌باشد. پروژه المپیا فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و پیش خرید به شمار می‌رود. مدیران شرکت تعاونی فرتاک حساسیت بسیار زیادی در کیفیت طراحی و ساخت پروژه‌های در حال ساخت خود به خرج می‌دهند و همه مراحل را به دقت ارزیابی و کارشناسی می‌کنند.

بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱

پروژه‌های عمرانی خود را به تعاونی فرتاک بسپارید

اگر قصد دارید برای سال ۱۴۰۱ در منطقه ۲۲ تهران سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید با اطمینان خاطر پروژه‌های عمرانی خود را به تعاونی کاشانه سازه فرتاک با آدرس اینترنتی http://Fartak-company.com بسپارید. فرتاک به عنوان معتبرترین تعاونی منطقه ۲۲ در سال ۱۳۹۹ با هدف ساخت و ساز مسکن و اجرای پروژه‌های عمرانی راه‌اندازی شد. علاوه بر این در زمینه خدمات فنی در قالب شرکت تاوه ساز فرتاک هم خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. پروژه‌هایی که توسط این تعاونی اجرا می‌شود، مطابق با نظر مشتریان است. در صورتی که قصد دارید پروژه‌های خود را به این تعاونی واگذارید کنید، از لحاظ طراحی، ساخت و ساز و استانداردهای لازم مطمئن باشید.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha