۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
پریز هوشمند «کوئیک سنس»؛ محافظ قدرتمند لوازم برقی منزل
تازه های فناوری؛

پریز هوشمند «کوئیک سنس»؛ محافظ قدرتمند لوازم برقی منزل

شرکت کوئیک سنس به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده که یک پریز هوشمند با قابلیت برنامه ریزی زمانی جهت اتصال و قطع برق در ساعات مختلف شبانه روز و ایام مختلف هفته است.

به گزارش بازار، یکی از دلایل خراب شدن باتری لپ تاپ ها یا گوشی های تلفن همراه و البته سوختن شارژرها بر اثر نوسانات برق، متصل بودن دائمی آنها به پریز برق است که معمولا بسیاری از ما فراموش می کنیم پس از اتمام فرآیند شارژ دستگاه های الکترونیکی، آنها را از پریز برق جدا کنیم.

این کار علاوه بر آسیب های جدی به وسایل الکترونیکی، منجر به هدر رفت قابل توجه برق خواهد شد که با این حساب، چنین اقداماتی می توانند هزینه های بعضا گزافی روی دست ما بگذارند.

برای جلوگیری از رخداد چنین مواردی، شرکت «کوئیک سنس» به تازگی محصول جدید خود که یک پریز هوشمند است را روانه بازار کرده است. این پریز علاوه بر محافظت از شارژرهای شما در برابر نوسانات ولتاژ برق، قابل تظیم برای ۱۶ زمانبندی برنامه ریزی شده است که می توانید با تعریف آنها برای دستگاه مذکور، ساعات اتصال برق به دستگاه های الکترونیکی خود را نه تنها در طول شبانه روز، بلکه ایام هفته تنظیم نمایید.

پریز هوشمند «کوئیک سنس»؛ محافظ قدرتمند لوازم برقی منزل

با استفاده از این پریز، حتی اگر فراموش کنید شارژرهای خود را به هنگام شب از برق جدا کنید، جریان برق پریز قطع خواهد شد و می توانید امنیت دستگاه های برقی خود را به راحتی، به این محصول کاربردی بسپارید.

میزان جریان خروجی این پریز نیز ۱۰ آمپر بوده که از پس بسیاری از لوازم برقی حتی نسبتا پر مصرف شما بر آمده و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابر اعلام شرکت سازنده، علاوه بر دستگاه های الترونیکی کم مصرف، امکان اتصال یخچال، تلویزیون و بسیاری از لوازم برقی پر مصرف تر نیز به این پریز هوشمند وجود دارد.

قیمت این پریز هوشمند نیز بسیار مناسب بوده و شرکت آمازون هند، در حال حاضر این پریز را به قیمت حدود ۲۵۰ هزار تومان به مشتریان خود عرضه می کند که با توجه به کاربرد آن، هزینه ای معقول به حساب می آید.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha