۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
۷ میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی منطقه آزاد اینچه برون در نظر گرفته شد
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

۷ میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی منطقه آزاد اینچه برون در نظر گرفته شد

گرگان- شادمهر، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی منطقه آزاد اینچه برون در نظر گرفته شده و بازه زمانی طرح هم ۹ ماه الی یک سال است.

امانقلیچ شادمهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفت میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی منطقه آزاد اینچه برون در نظر گرفته شده و بازه زمانی طرح هم ۹ ماه الی یک سال است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون مدیر پروژه مشخص شده و با تعیین مدیریت تخصیص اعتبار برای طرح مطالعات جامع در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: بعد از آن، اساس نامه منطقه تدوین و هیئت امنا و مدیر عامل تعیین خواهد شد.

شادمهر ادامه داد: مرحله بعد هماهنگی با راه‌آهن جمهوری اسلامی با توجه به مصوبات کمیسیون لوایح است تا زمین‌ها به متقاضیان و سرمایه‌گذاران واگذار شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بازسازی، اقدامات زیربنایی و غیره برای استقرار شرکت های سرمایه گذاری از دیگر اقدامات بوده که برای آماده سازی و زیرسازی آن دو هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: منطقه آزاد اینچه برون مسیر توسعه استان بوده و به مثابه سرمایه‌گذاری بزرگ کلان کشور است.

شادمهر گفت: گلستان در پتروشیمی، شهرک اترک و منطقه ویژه ناموفق بود و تنها گذر مالی توسعه استان منطقه آزاد است که سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی علاقمند هستند در این منطقه سرمایه گذاری کنند زیرا این منطقه شاهراه حیاتی کشورهای CIS بوده و معافیت مالیاتی و عوارض دارد.

وی بیان کرد: منطقه آزاد اینچه برون دسترسی به مسیر ریلی، هوایی و دریایی داشته و سرزمینی مستعد است و بندرخشک و منطقه ویژه شهرک صنعتی در دل آن تعبیه شده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha