۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
لزوم الحاق ۲۰ هکتار به شهرک مبلمان «حاجی‌آباد» ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

لزوم الحاق ۲۰ هکتار به شهرک مبلمان «حاجی‌آباد» ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: باید برای الحاق ۲۰ هکتار به شهرک مبلمان «حاجی‌آباد» ملایر اقدام ویژه صورت گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صنعت مبلمان و مصنوعات چوبی را یکی از مصادیق صنایع زنجیره‌ای زودبازده و عامل توسعه اقتصادی منطقه دانست و خواستار اقدام ویژه در راستای الحاق ۲۰ هکتار از اراضی همجوار شهرک صنعتی مبل و منبت حاجی‌آباد شد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه بر لزوم حمایت از صنعت مبلمان منبت به عنوان صنایع زنجیره‌ای زودبازده با بالاترین بازده اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: این صنعت ضمن تحقق بخش مهمی از استراتژی توسعه صادرات غیرنفتی و ارزآوری، می‌تواند دولت را در رفع مهمترین مشکل کنونی جامعه یعنی بیکاری یاری کند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت بالغ بر ۲۰ هزار نفر در حرفه خیاطی در این شهرستان و همچنین اشتغال تعداد کثیری در بخش خیاطی و مبل و منبت، سرعت بخشیدن در روند ایجاد شهرک صنعتی ازندریان و زیرساخت‌های این شهرک با توجه به انجام طرح مطالعاتی آن را از معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های ‌صنعتی ایران درخواست کرد.


کد خبر: ۱۳۴٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha