۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
 ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومان در خراسان شمالی افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر؛

۱۸ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومان در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از افتتاح ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت گفت: در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح شد که برای تکمیل این طرح‌ها بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که بخش خصوصی اجرا کرده ۲۳۳ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج، مانه و سملقان و شیروان مشغول به کار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: واحد تولیدی بتن آماده مستقر در شهرک صنعتی جاجرم با سرمایه‌گذاری هشت میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر مستقیم و غیرمستقیم با ظرفیت تولید ۶۰ هزار مترمکعب در سال افتتاح شد.

وحدت بیان کرد: جهت تأمین امکانات زیربنایی بخش صنعت و تولید، هشت پروژه زیرساختی با رقم ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسید از جمله پروژه احداث شبکه گازرسانی ناحیه صنعتی شهید محمد زاده که افتتاح شد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی نیز در شهرک‌های صنعتی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha