۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
سند اشتغال اردبیل تدوین می‌شود
استاندار اردبیل:

سند اشتغال اردبیل تدوین می‌شود

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: سند اشتغال استان اردبیل به همراه برنامه توسعه‌ای جامع برای ۲ سال پیش روی استان تهیه و تدوین می‌شود.

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در بازخوانی عنصر پیروزی انقلاب اسلامی نباید همراهی و هم صدایی مردم را به عنوان عامل اصلی تغییر و تحول نادیده گرفت که قطعا در کارآمد نشان دادن نظام اسلامی همین امر مهم و تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: در کنار کارآمدی نظام که نیاز به همراهی مردم و جلب اعتماد آنها دارد، مشروعیت نظام نیز بسیار مهم است و مردم باید احساس تعلق در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف را داشته باشند.

استاندار اردبیل وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم استان اردبیل را نامناسب توصیف کرد و گفت: در اکثر شاخص‌های توسعه‌یافتگی استان اردبیل در جایگاه پایینی قرار دارد و این تلاش مضاعف همه ما را می طلبد تا با دور شدن از روزمرگی ها مدیریت جامع و آینده‌نگرانه‌ای را در پیش بگیریم.

عاملی افزود: یکی از علل عقب‌ماندگی استان اردبیل و نقطه آسیب‌پذیر معیشت مردم بی توجهی به برنامه‌ریزی های بلند مدت و نبود افق روشن در حرکت‌ها و اقدامات مؤثر اعلام کرد و افزود: برای جبران عقب‌ماندگی ها ما باید برنامه درستی را تدوین کنیم تا بر اساس آن حرکت منسجم همراه با تفکر، تخصص و دلسوزی را داشته باشیم.

وی از تدوین سند اشتغال و توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خبر داد و خاطر نشان کرد: ما در استان به مدیریت کارآمد همراه با فرصت‌طلبی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نیاز داریم تا با گذر از شرایط موجود بتوان به سمت مطلوبیت فعالیت‌ها و اقدامات حرکت کرد.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نباید در سطح استان مدیران وقت خود را صرف کارهای عادی و روزمرگی کنند بلکه انتظار می رود در مدت مسئولیت مدیران کار ماندگاری را انجام دهند تا نسل‌های آینده آثار خیر و برکت این اقدامات مؤثر و تأثیرگذار را ببینند.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha