۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
رشد ۶ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛

رشد ۶ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

ایلام- نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از رشد شش درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام طی سال جاری خبر داد.

روح الله نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این شرکت در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، ضمن توجه به پایداری تولید، توانسته است برای دومین سال متوالی در زمینه افزایش تولید محصولات جانبی خود قدم های موثری بردارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به رشد ۳۲۹ درصدی تولید گاز اتان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در راستای توجه به تامین پایدارخوراک صنایع پایین دستی تلاش خود را در زمینه تولید این محصول دو چندان کرده است.

نوریان از رشد ۶ درصدی تولید گوگرد در این واحد صنعتی خبر داد و بیان کرد: گوگرد تولیدی این پالایشگاه یکی از خالص‌ترین گوگردهای های تولیدی در سطح کشور است که عمده مصرف آن در صنایع داخلی است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال تولید گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۲ درصد رشد داشته که این محصول نیز به عنوان خوراک مصرفی در اختیار شرکت پتروشیمی ایلام قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی تنها پالایشگاه گاز درغرب کشور است و وجود آن اهمیت زیادی برای صنایع پایین دستی دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۸۹ هزار و ۲۱۸ بشکه میعانات گازی تولید و برای مصرف در واحد الفین پتروشیمی ایلام ارسال شده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha