۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
بلاکچین «تزوس» حامی باشگاه منچستر یونایتد در فصل پیش رو خواهد شد
اتلتیک خبر داد؛

بلاکچین «تزوس» حامی باشگاه منچستر یونایتد در فصل پیش رو خواهد شد

بنابر گزارش اتلتیک، پلتفرم بلاک چین تزوس اسپانسر کیت تمرینی باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر باشگاه های انگلیس خواهد شد.

به گزارش بازار، پلتفرم بلاک چین تزوس اسپانسر کیت تمرینی باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر باشگاه های انگلیس خواهد شد. بنا بر گزارش اتلتیک، ارزش این قرارداد ۲۰ میلیون پوند (۲۷ میلیون دلار) در سال است و باید از این فصل اجرایی شود. این در حالیست که باشگاه منچستر هنوز این خبر را تایید نکرده است.

منچستریونایتد یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ورزشی جهان است که ارزش برند آن ۱.۶۵ میلیارد دلار برآورد شده است. سال گذشته، این تیم ۱.۹۵ میلیون پیراهن باشگاهی خود را به فروش رساند و با این حساب، رتبه چهارم فروش پیراهن باشگاه های فوتبال در سراسر جهان را از آن خود کرد.

باشگاه منچستر در حال حاضر ۵۴.۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و خرید کریستیانو رونالدو در آگوست سال گذشته به اعتبار و ارزش تجاری این باشگاه کمک شایانی کرد.

فصل گذشته قرارداد اسپانسری هشت ساله منچستریونایتد با شرکت بیمه آئون (Aon ) به پایان رسید و بخش بازرگانی باشگاه، از آن زمان تاکنون با حامیان مالی مختلف گفتگو کرده است.

حضور در کیت تمرینی منچستر یونایتد یکی از موثرترین راه‌ها برای معرفی برند در صنعت ورزش است. و ارتباط جدید تزوس با منچستر، راه را برای همکاری‌های بالقوه دیگر دو طرف از طریق مدیریت بلاکچین باز خواهد کرد.

در حالی که قرارداد شرکت بیمه آئون با منچستر، ۱۵ میلیون پوند در سال بود، تزوس ۵ میلیون پوند بیشتر خواهد پرداخت.

لیگ برتر انگلیس اخیراً قراردادهای شرکت های کریپتو با باشگاه‌های این کشور را مورد بررسی قرار داده و به دلیل فقدان مقررات در صنعت، نوسانات قیمت و آسیب‌پذیری هواداران جوان‌تر که در این زمینه دانش کافی ندارند، به باشگاه ها توصیه کرده تا احتیاط لازم را به عمل آورند. در ماه دسامبر، سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا، باشگاه فوتبال آرسنال را به دلیل فعالیت‌ در زمینه ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار داد.

شکایت مطرح شده در مورد تبلیغ توکن‌های هواداری، یکی از رایج‌ترین محصولات مرتبط با رمزارزها در فوتبال انگلیس بود. Socios، یک پلتفرم محبوب هواداران، با منچسترسیتی، اورتون، استون ویلا، آرسنال و لیدز شراکت دارد.

برخی از طرفداران ادعا می کنند که توکن های هواداری مزایایی را ارائه می دهند که طرفداران قبلاً به صورت رایگان دریافت می کردند. باشگاه وستهم نیز در این زمینه، با واکنش شدیدی روبرو شده که نهایتا مجبور به تعویق انداختن تصمیم خود برای راه اندازی و انتشار توکن هواداری خود شد.

لازم به ذکر است، تزوس در حال حاضر، قراردادهای اسپانسری و فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) با تیم های فرمول ۱ مک لارن و ردبول را نیز در کارنامه خود دارد.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha