۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
بانک توسعه تعاون مشتاق حمایت از الگوهای موفق تعاونی است

بانک توسعه تعاون مشتاق حمایت از الگوهای موفق تعاونی است

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از اشتیاق بانک برای حمایت از الگوهای موفق تعاونی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران کلینیک فوق تخصصی جراحی و لیزر نوین دیدگان اظهار داشت: نمونه‌های موفقی از فعالیت اقتصادی و تخصصی در قالب الگوی تعاون وجود دارد و این کلینیک نیز از الگوهای مطرح در خدمات تخصصی پزشکی است.

وی افزود: شبکه شعب بانک توسعه تعاون همواره در مسیر ارتباط با تعاونی‌ها هدایت شده‌اند و همکاران بانک نیز خود را موظف به ارائه بهترین راهکارها برای ارائه خدمات تخصصی و اعتباری به تعاونگران می‌دانند.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تسهیلات یکصد میلیارد ریالی این بانک موجب راه‌اندازی و شکل‌گیری این مجموعه معتبر درمانی و پزشکی شده است و اشتغال‌زایی این مرکز به میزان ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم بوده است.

فتاحی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون موفق شده است کلیه خدمات بانکی مورد نیاز کلینیک فوق تخصصی جراحی و لیزر نوین دیدگان را پوشش دهد و به همین منظور تجهیزات و خدمات الکترونیک مورد نیاز کلینیک از سوی بانک توسعه تعاون تامین شده است و با رعایت اصول مشتری‌مداری بانک، شرکت نیز عملیات بانکی خود را از طریق بانک توسعه تعاون به پیش می‌برد.

وی گفت: این شرکت با الگوی تعاونی و با حضور حدود یکصد سهامدار و با بهره مندی از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص این ظرفیت مناسب را پیدا نموده است تا در طول ماه قادر به تامین نیازهای جراحی ۱۵۰۰ بیمار باشد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: مجموعه بانک متشکل از مدیران و سرمایه انسانی جوان، باانگیزه و تحصیل‌کرده بانک آمادگی و اشتیاق زیادی برای پوشش دهی کلیه نیازهای بانکی و مالی تعاونگران و جامعه هدف را دارند و چنانچه جامعه تعاون به ویژه برندهای مطرح در بخش تعاون، خدمات بانکی خود را در بانک تخصصی بخش تعاون متمرکز نمایند، ظرفیت‌های بانک برای اجرای بانکداری توسعه‌ای به نحو بهتری محقق خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت مناسب این مجموعه تعاونی و نیز اولویت دهی بانک توسعه تعاون به تعاونی ها در تامین نیازهای سازمانی این قابلیت وجود دارد که بخش مهمی از نیازهای درمانی و پزشکی سرمایه انسانی بانک از سوی این کلینیک محقق شود که با حضور مدیران مرتبط بانک دراین جلسه این تفاهم در حال انعقاد است.

در این دیدار حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، حجت اله شمس رییس اداره کل حوزه مدیریت و پرویز صادقی حسنوند رییس شعبه مستقل مرکزی نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha