۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرما در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف افزایش یافت
با پیشنهاد معاون روابط کار؛

حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرما در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف افزایش یافت

در نشست هیأت دولت که به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد، حق حضور اعضای هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف به پیشنهاد وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با پیشنهاد «علی‌حسین رعیتی ‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت‌ کننده در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف افزایش یافت.

رعیتی‌فرد در این باره توضیح داد: با توجه به گذشت بیش از ۸ سال از تعیین تعرفه حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت‌ کننده در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف موضوع قانون کار و لزوم به روزرسانی آن براساس نرخ تورم، هیأت وزیران با افزایش نرخ یاد شده از مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به مبلغ ۴۰۰ هزار ریال موافقت کرد.

پیش از این، هیأت وزیران در نشست مورخ ۱۳۹۲/۱۰/۴ بنا به پیشنهاد شماره ۱۲۹۴۶۴ مورخ ۱۳۹۲/۷/۳۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأیید معاونت برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و به استناد تبصره (۴۹) قانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۴۳ کل کشوررا تصویب کرد.

حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت‌ کننده در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف، موضوع تصویب نامه شماره ۲۰۱۶۶۸/ت۴۳۷۶۷ک مورخ ۱۳۸۸/۱۱/۱۰ از مبلغ هشتاد هزار (۸۰/۰۰۰) ریال به مبلغ دویست هزار (۲۰۰/۰۰۰) ریال افزایش می‌یابد که از محل اعتبارات مصوب مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل پرداخت است.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha