۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پل قدس اردبیل
استاندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پل قدس اردبیل

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ۳۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای پروژه پل قدس اردبیل در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه با شورای شهر و شهردار اردبیل در محل استانداری گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که رعایت فاصله اجتماعی توام با جهش تولید و توسعه اقتصادی محقق شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه  شهرداری و اعضای شورای شهر اردبیل باید در جذب سرمایه گذار تلاش کنند گفت: کاهش بروکراسی اداری باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد افزود

استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی استان در روزهای کرونایی گفت: پرسنل بیشتر واحدهای تولیدی با رعایت کامل توصیه های بهداشتی به کار روزمره خود ادامه می دهند.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از همکاری و خدمات شهرداری اردبیل در گندزدایی داخل شهر و بازار اظهار کرد: نیروهای خدماتی شهرداری همچون تیم سلامت همیشه در خط مقدم خدمات رسانی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح اردبیل گفت: مسئولان شهری لازم است تمام توان و انرژی خود را در جهت تکمیل پروژه پل قدس به کار ببندند.
 
بهنام جو با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای این پروژه در نظر گرفته شده افزود: در صورت تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور و طبق قولی که داده شده، اولین اعتبار به پل قدس اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه بودجه استانی شهرداری اردبیل در رابطه با پروژه های عمرانی افزایش می یابد تصریح کرد: پروژه هایی که در سطح شهر اجرا می شود باید برای مردم قابل لمس و برای کاهش تراکم ترافیک و خدمات شهری نمود داشته باشد.

بهنام جو با اشاره به انتقال پادگان ارتش گفت: در صورت تحقق انتقال، اجرای طرح های گردشگری و پارک در این محدوده کاملا ضرورت دارد و طبق توافق طرحی همانند نقش جهان اصفهان در این مجموعه اجرا می شود.

استاندار اردبیل از شهردار اردبیل خواست در بحث بیمارستان سازی مشارکت داشته باشد و با این کار می تواند برای کمک به بحث درمان و جذب توریسم درمانی درآمد زایی برای شهرداری موثر واقع شود.

بهنام جو در پایان حمایت دولت را از طرح ها و پروژه های شهرداری اعلام و کرد و گفت: هرگونه خدماتی که برای رفاه و آسایش شهروندان کمک کند ما حمایت می کنیم و برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی نیز تلاش خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۳٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha