۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
برپایی نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی
مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست خبر داد:

برپایی نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی

بوشهر- بنوی مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از برپایی نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی خبر داد.

ایوب بنوی مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از دوشنبه هفته آینده ۱۸ بهمن به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری باکیفیت و استاندارد این نمایشگاه انجام شده و انتظار داریم بار دیگر شاهد رونق صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در این رویداد مهم باشیم.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خاطر نشان کرد: دستاوردها و توانمندی‌های صنایع پلاستیک و پلیمر و صنایع وابسته در حوزه بالادست و پایین‌دست پتروشیمی در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند.

بنوی تصریح کرد: به هر میزان ارتباط بین تولیدکنندگان حوزه پایین دست با حوزه بالادست بیشتر و موثرتر باشد قطعا شاهد توفیقات بیشتری در این صنعت خواهیم بود.

وی بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان و تخصص مهندسان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: از اهداف اصلی این نمایشگاه تکمیل زنجیره ارزش است که با توجه به توان و ظرفیت متخصصان داخلی امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ابراز داشت: تبادل فناوری‌های پیشرفته و همچنین تلاش برای ارزش افزوده بیشتر نیز از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای نمایشگاه است.

بنوی اضافه کرد: این نمایشگاه در ۴ حوزه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و همچنین حوزه خدمات برپا می‌شود.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: تمام تمهیدات لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس اندیشیده شده و از شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نیز انتظار داریم ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها، به گونه‌ای عمل کنند که مشکل انتقال ویروس باعث آسیب به سلامتی دیگران نشود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این نمایشگاه با استقبال مناسبی روبه‌رو شود و با توجه به کیفیت شرکت‌کنندگان، امیدواریم گامی در راستای حمایت از تولید داخل برداریم.

بنوی گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و همه موظفیم از تولیدکنندگان داخلی حمایت بیشتر و بهتری داشته باشیم و این نمایشگاه در همین راستاست.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha