۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
قیمت ورق استیل ۳۱۰ سقوط می کند!؟

قیمت ورق استیل ۳۱۰ سقوط می کند!؟

استیل ۳۱۰ یکی از انواع استیل های نسوزی است که با توجه به درصد کروم و نیکل بالا، مقاومت به خوردگی و اکسیداسیون خوبی را از خود نشان می دهد.

به گزارش بازار، استیل ۳۱۰ یکی از انواع استیل های نسوزی است که با توجه به درصد کروم و نیکل بالا، مقاومت به خوردگی و اکسیداسیون خوبی را از خود نشان می دهد. استنلس استیل ها فولادهایی با عناصر آلیاژی بالا هستند که به سه گروه فریتی، آستنیتی و مارتنزیتی دسته بندی میشوند. ورق استیل نسوز ۳۱۰ انواع ورق استیل ضد زنگ است که در مقایسه با ورق های استیلی دیگر استحکام بیشتری دارد. این محصول نیز همانند ورق های دیگر در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد؛ به این صورت که ورق استیل ۳۱۰ در ابعاد ۱*۲، ۱.۵*۶ و ۲*۶ و در ضخامت های ۰.۳ تا ۱۰۰ میلی متر تولید و وارد بازار میشود.

ورق استنلس استیل ۳۱۰ همجوشی، فرم پذیری و جوشکاری بالایی دارد که مطابق با شرایط موجود با درجه حرارت های مختلف تنظیم میشود. این استیل در مقابل حرارت پیوشته در بالاترین حد دمای ۱۱۵۰ سانتی گراد موجب پایین آمدن گازهای سولفور میشود. یکی از مهم ترین ویژگی ورق استیل ۳۱۰، نسوز بودن و توانایی استفاده از آن در دما و حرارت بالاست. البته به همین دلیل نام استیل نسوز را برای آن انتخاب کرده اند.

از جمله کاربردهای ورق استیل ۳۱۰ استفاده در قطعات کریوژنیک، استفاده در محصولات غذایی، استعمال در آتشکده های مشعل دار، لوله کشی، مورد استفاده در ماشین آلات معدن، کمپانی های فولاد، ساخت ابزارآلات ذوب و ریخته گری، در حفاظ های حرارتی، کانال های چراغ و همچنین به دلیل استقامت مناسب در برابر زنگ زدگی معمولا در به کارگیری محفظه های تحت فشار و حرارت بالا، آوندهای جا به جایی مواد شیمایی و برای صنایع نفت، شیشه و سیمان مناسب می باشد. اینها تنها بخشی از کاربردهای آن بود، شما می توانید با توجه به زمینه فعالیت و نیاز خود از این محصول در موارد مختلفی استفاده کنید.

از دیگر خصوصیات شگفت انگیز ورق استیل ضد زنگ ۳۱۰ می توان به مقاومت عالی آن در برابر خستگی حرارتی و نوسانات دمایی اشاره کرد. امروزه در فضاهایی که گاز دی اکسید گوگرد در دمای بالا وجود دارد، از استیل ۳۱۰ استفاده می شود. در دمای بالاتر از ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی گراد از ورق استیل ۳۰۴H استفاده می کنند.

خرید ورق استیل ۳۱۰ با یک قیمت باور نکردنی!

اگر شما هم سایت های زیادی را برای خرید ورق استنلس استیل ۳۱۰ زیر پا گذاشته اید اما هنوز هم نتوانسید یک رول استیل ۳۱۰ با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید؛ هیچ جای نگرانی نیست! ما می خواهیم با معرفی یک سایت معتبر تمام دغدغه ذهنی شما را برای تهیه ورق استیل ۳۱۰ از بین ببریم.

سایت کلیدآهن یکی از بزرگ ترین مراکز فروش آنلاین انواع ورق استیل در کشور می باشد که توانسته است با ارائه بهترین محصولات با قیمت کف بازار با سایر رقبای خود وارد میدان رقابت شود. فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کلیدآهن قیمت ورق استیل ۳۱۰، قیمت ورق استیل ۳۲۱ و قیمت ورق استیل ۳۰۹ را به صورت آنلاین و روزانه مشاهده کنید.

البته اگر هم می خواهید از قیمت لحظه ای ورق استیل باخبر شوید میتوانید با شماره های مندرج شده در وبسایت کلید آهن تماس بگیرید، زیرا در این صورت کارشناسان سایت کلیدآهن می توانند در خرید اینترنتی ورق استیل ۳۱۰ (https://kilidahan.com/product-category/varaghsteel۳۱۰) و بررسی مشخصات و کاربردهای آن به خوبی شما را راهنمایی کنند.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha