۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
ویژگی راهنمای حریم خصوصی و اسکرین شات جدید در نسخه ۹۸ گوگل کروم
تازه های فناوری؛

ویژگی راهنمای حریم خصوصی و اسکرین شات جدید در نسخه ۹۸ گوگل کروم

نسخه شماره ۹۸ مرورگر کروم که به تازگی توسط گوگل منتشر شده، ویژگی های جدیدی همچون اسکرین شات جدید و راهنمای حریم خصوصی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

به گزارش بازار، نسخه شماره ۹۸ مرورگر کروم که به تازگی توسط گوگل منتشر شده، ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که می تواند به بهبود تجربه شما از کار با این نرم افزار محبوب کمک شایانی کند.

در نسخه جدید کروم، یک راهنمای حفظ حریم خصوصی قرار داده شده که شما را در جریان وب سایت هایی که به تازگی کامپیوترتان را ردیابی کرده اند قرار می دهد. این نسخه از کروم، همچنین مجهز به یک اسکرین‌شات بهتر از نسخه های قبلی است که از سال ۲۰۲۱ در حال توسعه بوده و اکنون روی نسخه ۹۸ نصب شده است.

اگر هم اکنون نیز روی سیستم خود از کروم استفاده می کنید، بر اساس تنظیمات اولیه این مرورگر، باید تاکنون مرورگرتان به صورت خودکار به نسخه ۹۸ آپدیت شده باشد. اما برای اطمینان بیشتر می توانید به صورت دستی نیز از به روز رسانی آن مطمئن شوید.

لازم به ذکر است، در حال حاضر، این موارد جدید باید از طریق ویژگی پرچم کروم فعال شوند. بنابر اعلام گوگل، این موارد هنوز در مرحله اجرای آزمایشی قرار دارند، اما می توانید با رفتن به بخش chrome://flags، عملکرد راهنمای اسکرین‌شات و حریم خصوصی را که بر روی نسخه جدید قرار داده شده را فعال نموده و از آن لذت ببرید.

با توجه به اینکه نسخه های جدید کروم بر اساس یک برنامه ماهانه منتشر می شود و نسخه ۱۰۰ نیز در مسیر انتشار در ماه مارس قرار دارد، به نظر می رسد زمان زیادی طول نخواهد کشید که ویژگی های اسرین شات جددی و راهنمای خریم خصوصی از شکل آزمایشی و پرچم خارج و به گجت های اصلی کروم تبدیل شوند.

گفتن است ویژگی های جدید کروم که به صورت آزمایشی بر روی این مرورگر ارائه می شوند، از سال ۲۰۱۰ و با حذف بخش Labs در کروم، در قسمت Flags یا همان پرچم قرار می گیرند و شما می توانید در صورت تمایل،پ با وارد کردن آدرس chrome://flags در مرورگر خود، به این بخش دسترسی داشته باشید.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha