۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
آرامش در بازار مواد خوراکی با شبکه های هوشمند و توزیع دیجیتال
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عنوان کرد

آرامش در بازار مواد خوراکی با شبکه های هوشمند و توزیع دیجیتال

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: بر اساس برنامه ریزی قرارگاه امنیت غذایی مقرر شد در روزهای پایانی سال با هدف آرامش بخشی و تنظیم بازار، استفاده از شبکه های هوشمند توزیع دیجیتال را دنبال کنیم.

به گزارش بازار، اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درباره راهکارهای وزارت جهاد کشاورزی در جلوگیری از افزایش قیمت مواد خوراکی افزود: بر اساس برنامه ریزی قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی که به صورت روزانه برگزار می شود بنا شد در روزهای پایان سال رویکرد آرامش بخشی و تنظیم بازار بازار محصولات اساسی کشور را مانند سه ماه اخیر که در بازار مرغ، تخم مرغ و سایر اقلام اساسی اتفاق افتاد با رویکرد استفاده از شبکه های هوشمند و توزیع دیجیتال دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دستور ظهر امروز رئیس جمهور بلافاصله کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد و درباره وضع توزیع برنج خارجی که متاسفانه در روزهای اخیر دچار التهاب شده و همچنین عرضه سیب زمینی که به واسطه رسیدن به سقف صادرات با افزایش قیمت روبرو بود تصمیم گیری شد.

قادری فر گفت: از صبح فردا عرضه سیب زمینی در سامانه های هوشمندی مانند بازرگام در کلانشهرتهران و هر نقطه از کشور که بازار محصولات دچار التهاب باشد با قیمت حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان این محصول را توزیع خواهیم کرد همچنین در شهر مقدس قم که التهاب بازار برنج را داشتیم از امشب توزیع هوشمند و اینترنتی درب منازل شهروندان قمی را برای سه رقم برنج خارجی با قیمت مصوب تنظیم بازار شروع کردیم.

وی خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می دهیم در روزهای پایان سال با رصد روزانه و پایش لحظه ای که در بازار مصرف محصولات کشاورزی اتفاق افتاد شاهد بازار آرامی خواهیم بود چون شب عید و ماه مبارک رمضان را پیش رو داریم.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha