۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
 پرداخت تسهیلات بدون ضامن در زنجان کلید خورد
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

پرداخت تسهیلات بدون ضامن در زنجان کلید خورد

زنجان- دادگر، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن و تنها با اعتبار سنجی مشتریان بانکی در استان زنجان کلید خورد.

حسن دادگر در گفت‌وگو با بازار گفت: پرداخت تسهیلات خرد از این پس با متناسب با رتبه اعتباری مشتریان و مطابق با دستورالعمل صادره خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نامه دستورالعمل پرداخت این وام به بانک‌ها ابلاغ شده است،اظهار داشت: حقوق‌بگیران دولتی، بازنشستگان و شاغلان بخش عمومی غیردولتی و بخش خصوصی معتبر نیز شامل این تسهیلات هستند.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان زنجان، با بیان اینکه پرداخت وام تا ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن با کسر حقوق از اداره مربوطه میسر است، گفت: تسهیلات از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز وام بدون ضامن با کسر حقوق و سفته انجام می‌شود و اگر در اعتبارسنجی بانک رتبه شخص باشد، تسهیلات مذکور قابل پرداخت خواهد بود.

دادگر با اشاره به اینکه ۱۴ بانک مجری پرداخت این تسهیلات هستند، گفت: طبق اعلام وزارت اقتصاد، بانک‌های توسعه صادرات ایران، بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن، بانک مسکن، بانک سپه، بانک تجارت، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پست بانک ایران، بانک ملت، بانک صادرات و بانک ملی ایران موظف هستند وام بدون ضامن را تا سقف ۵۰میلیون‌تومان به حقوق بگیران، مستمری‌بگیران و بازنشستگان پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین کارمندان بخش خصوصی که حقوق خود را از بانک‌های دولتی و یا بانک‌های خصوصی‌سازی شده دریافت می‌کنند می‌توانند با نامه کسر از حقوق برای دریافت وام بدون ضامن اقدام کنند و نکته مهم این است که هرکس چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی باید به بانکی مراجعه کنند که از آنجا حقوق دریافت می کنند.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha