۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
انجام ۱۶ هزار و ۴۲۰ بازرسی در دی ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران مطرح کرد

انجام ۱۶ هزار و ۴۲۰ بازرسی در دی ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران

عضو هیات رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با ارایه گزارشی از عملکرد بازرسی این اتاق در دی ماه سال ۱۴۰۰ گفت: طی این ماه از صنوف شهر تهران ۱۶ هزار و ۴۲۰ بازرسی به عمل آمد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، حسین درودیان، عضو هیات رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به نتایج شکایات مردمی نیز گفت: تعداد کل شکایات تلفنی ۳۶۷۰ مورد بوده که از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ در قالب ستاد خبری دریافت شده است که از این تعداد ۱۷۰۰مورد متخلف و ۱۹۷۰ مورد غیرمتخلف بوده اند.

درودیان در ارتباط با آمار گشت های مشترک بیان داشت: تعداد ۱۱۶ مورد گشت مشترک با سازمان ها و ارگان های مختلف به عمل آمده است که از بین ۹۴۹ مورد بازرسی انجام شده در مجموع ۲۷۸پرونده تنظیم گردیده است.

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به گسترش و افزایش مجدد تعداد مبتلایان و آمار فوتی های ناشی از ویروس امیکرون گفت: تقاضای ما از واحدهای صنفی این است که به مانند همیشه برای تامین سلامتی خود و دیگر افراد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی جدی باشند.

درودیان همچنین با تاکید بر کامل کردن دوره های واکسیناسیون تمامی افراد صنفی تصریح کرد: اصناف برای دریافت دز سوم واکسن کرونا حتما به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و نسبت به تکمیل دوره واکسیناسیون خود دقت داشته باشند تا ان شاءالله شاهد کاهش و از بین رفتن این بیماری باشیم که هم به سود اصناف و هم تمام جامعه است.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha