۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود افتتاح شد| آغاز فرآیند تولید کاغذ
با حضور مسئولان؛

شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود افتتاح شد| آغاز فرآیند تولید کاغذ

شاهرود- یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان شاهرود با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت صنایع معدنی نوظهور در شهرستان شاهرود با حضور استاندار ، فرماندار و تعدادی از مسئولین استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع معدنی نو ظهور با سرمایه گذاری ریالی و ارزی حدود یکهزار میلیارد ریال با زیر بنایی به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهرستان شاهرود واقع است.

علی تشنه دل عنوان کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن کاغذ از کربنات کلسیم را دارد که در صنایع نوشت افزار و کارتن سازی کاربرد دارد و زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر را فراهم نموده است.

استاندار سمنان به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی در دومین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان شاهرود سفر و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد پروژه های اقتصادی و عمرانی این شهرستان را به طور همزمان افتتاح کرد.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha