۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
مرغ با قیمت تنظیم بازار در مازندران عرضه می شود
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران:

مرغ با قیمت تنظیم بازار در مازندران عرضه می شود

ساری- حسن زاده، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران گفت: به رغم افزایش هزینه‌های تولید، مرغ در استان با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

عطاء الله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توزیع جوجه یک روزه در حال حاضر خارج از سامانه بازارگاه انجام می شود، گفت: برای کنتزل قیمت جوجه یک روزه باید همکاری لازم از سوی تشکل ها صورت گیرد.

وی عدم همکاری را سبب نارضایتی و نگرانی مرغداران برشمرد و گفت: عرضه کنندگان جوجه درپی کسب سود بیشتر هستند و افزایش قیمت مشکلاتی بر حوزه تولید وارد می کند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران خواهان ورود تشکل و انجمن تولیدکنندگان جوجه برای کنتزل قیمت ها شد و گفت: این درحالی است که اتحادیه مرغداران همواره برای کنترل قیمت مرغ و عرضه با قیمت تنظیم بازار ورود پیدا می کند.

حسن زاده با اظهار اینکه در حال حاضر مرغ با قیمت تنظیم بازار در استان عرضه می شود، گفت: قیمت مرغ نهایتا پنج تا هفت درصد بالا می رود و این درحالی است که بارها مرغ را زیر قیمت تنظیم بازار عرضه کرده ایم.

وی یادآور شد: اینکه جوجه 70 درصد بالای قیمت مصوبه فروخته می شود به تولید لطمه می زند و باید اتحادیه تولیدکنندگان جوجه برای کنترل قیمت ورود کنند.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha