۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
محکومیت میلیاردی نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان
سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

محکومیت میلیاردی نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان

گرگان- حسام، سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده تخلفاتی نگهداری غیرمجاز نهاده دامی در گلستان مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی نیروی انتظامی بندرترکمن مبنی بر اینکه فردی مقدار ۲۵۰ تن کنجاله سویا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال را خارج از ضوابط تعیینی دولت نگهداری می کند صورت جلسه ای تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان با بیان این که موضوع برای رسیدگی به شعبه بدوی تخصصی ارجاع شد، گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم از سازمان صمت، گمرکات و جهادکشاورزی، با توجه به دفاعیات بلاوجه مشارالیه، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت محرز شد.

وی بیان کرد: این فرد متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

حسام ادامه داد: با تجدید نظرخواهی متهم رای صادره در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز عیناً تائید شد.

عضو شورای قضائی گلستان افزود: هرگونه خرید، فروش، حمل یا نگهداری نهاده های دامی، کشاورزی و طیور یارانه ای به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب و با افراد متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد می شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha