۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۱۲ طرح آب و فاضلاب خراسان شمالی افتتاح می‌شود| سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد تومانی
هم‌زمان با دهه مبارک فجر؛

۱۲ طرح آب و فاضلاب خراسان شمالی افتتاح می‌شود| سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد تومانی

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح ۱۲ پروژه آب و فاضلاب بااعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش۲۳ هزار و۶۷۰ نفر هم‌زمان با ایام ا... دهه فجر در استان خبرداد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، غلامحسین ساقی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه آب‌رسانی در دهه فجر سال جاری گفت: آب‌رسانی به روستاهای قوچ قلعه، روستاهای بالادست سد شیرین دره شامل(تازه قلعه،بربر قلعه، یالان چی)و روستای قلعه خان ،آب‌رسانی به مجتمع ۱۵ روستایی سینان ، مجتمع ۱۱ روستایی زرق آباد ،آب‌رسانی به روستاهای دویدوخ و خرق و هم‌چنین آب‌رسانی به سایت عشایری میاندشت را از مهم‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی است که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از شش پروژه آب‌رسانی در این ایام در شهرستان‌های استان اضافه کرد: از این تعداد یک پروژه آب‌رسانی در بجنورد، دو پروژه در مانه و سملقان،یک پروژه در اسفراین و در شهرستان‌های رازوجرگلان و فاروج هرکدام یک پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با توجه به این‌که شش پروژه نیز در بخش فاضلاب دراستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: شش هزار و ۷۲۰ متر اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و نصب یک هزار و ۲۷۵ فقره انشعابات فاضلاب در سه در شهر بجنورد، اسفراین وآشخانه از مهم‌ترین پروژه‌های بخش فاضلاب است .

کد خبر: ۱۳۲٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha