۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
تغییر مالکیت ۲۷۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی در فرابورس
آیفکس ۱۷۳ پله بالاتر رفت؛

تغییر مالکیت ۲۷۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی در فرابورس

آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با رشد ۱۷۳ پله‌ای مواجه شد و در عدد ۱۷ هزار و ۵۲۹ واحد قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز جاری، دهم بهمن ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز نزدیک به ۴ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در۲۰۰ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.

شاخص کل تحت تاثیر رشد قیمت نمادهای آریا، زاگرس، شگویا، شاوان، بپاس، هرمز و صبا ۱۷۳ واحد بالا رفت و در عدد ۱۷ هزار و ۵۲۹ کار خود را به پایان رساند.

نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز نزدیک به ۳.۶ میلیارد برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از ۷.۴ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان انجام شد. در عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز امروز ۵ میلیون برگه به ارزش ۵۸۰ میلیارد تومان معامله شد که همه این معاملات متعلق به بانک مرکزی بود.

طی دادوستدهای روز جاری نمادهای تجلی، کرمان، فرابورس، آریا، مدیریت، فجهان و سمگا پر تراکنش‌ترین نمادهای فرابورس بودند.

امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای زاگرس، شاوان، غمینو، شصدف، سبزوا، بساما و زبینا بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران بهپاک، زفکا، حسیر، کلر، حآفرین، چخزر و ریشمک شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha